حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری گلکسی A23 مدل 5G سامسونگ مشخص شد: بهتر از مدل 4G

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، سامسونگ، عمر باتری

سامسونگ ۲ مدل گلکسی A23 5G دارد که یکی از آن‌ها مخصوص بازار ژاپن طراحی شده است. این بررسی البته به مدل جهانی Galaxy A23 5G مربوط می شود. عمر باتری گلکسی A23 مدل 5G سامسونگ مشخص شده است. با بررسی نتایج می‌توان گفت که عملکرد مدل 5G بهتر از مدل 4G بوده که جالب توجه به نظر می‌رسد.

عمر باتری گلکسی A23 مدل 5G سامسونگ

همانطور که احتمالا می‌دانید سامسونگ گلکسی A23 5G دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است. این همان ظرفیتی است که در مدل 4G و بسیاری از گوشی های دیگر با قیمت مشابه وجود دارد. این گوشی دارای پنل نمایشگر LCD و چیپست 6 نانومتری اسنپدراگون 695 است، بنابراین ما انتظار عملکرد باتری جذاب را داریم.

عمر باتری گلکسی A23 5G

عمر باتری گلکسی A23 5G

عمر باتری گلکسی A23 5G در مقایسه با مدل 4G و رقبا

عمر باتری گلکسی A23 5G در مقایسه با مدل 4G و رقبا

پس از بررسی ها مشخص شد که این دستگاه عمر باتری قابل توجهی دارد. گلکسی A23 5G در تست عمر باتری توانست امتیاز کلی 138 ساعت را کسب کند. این دستگاه می تواند بالای ۱۶ ساعت پخش ممتد ویدیو آفلاین، ۱۸ ساعت و نیم وبگردی و بیش از ۳۸ ساعت و نیم تماس روی شبکه 3G را ارائه کند. این اعداد و ارقام مقداری بهتر از مدل 4G است.

باتری گلکسی A23 5G با چه سرعتی شارژ می شود؟

گلکسی A23 5G از شارژ سریع سیمی 25 واتی سامسونگ پشتیبانی می کند، اما برخلاف مدل 4G، فقط با کابل USB-C درون جعبه و بدون شارژر عرضه می شود. شما باید آداپتور 25 واتی PPS سامسونگ را جداگانه خریداری کنید.

در این تست گوشی با همان شارژر ۲۵ وات تست شده و سرعت شارژ مناسب است. باتری در 15 دقیقه از ۰ به ۳۰ درصد رسید، در حالی که در ۳۰ دقیقه اول به ۵۸ درصد می‌رسد. شارژ کامل ۰ تا ۱۰۰ حدود ۶۸ دقیقه به طول می‌انجامد و برای این رده قیمتی خوب است.

نظر شما درباره عملکرد مدل 5G گلکسی A23 در بخش باتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)