حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندرهای ThinkPhone موتورولا رویت شد؛ احتمال استفاده از بدنه کربنی؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

موتورولا یکی از شرکت‌های قدیمی و شناخته شده در حوزه تولید گوشی‌های هوشمند است که شاید در چندین و چند سال اخیر، چراغ نوآوری آن چندان پر فروغ نبوده است. اما اخیرا گویا برنامه‌های جدیدی برای توسعه محصولات خود دارد. زیرا به تازگی رندرهای ThinkPhone موتورولا رویت شده است. با ترنجی همراه شوید.

رندرهای ThinkPhone موتورولا رویت شد؛ احتمال استفاده از بدنه کربنی؟

موتورولا در سال ۲۰۰۵ تجارت کامپیوتر IBM را خریداری کرد که از جمله آن می‌توان به نام تجاری ThinkPad اشاره کرد. اخیرا ایوان بلاس، افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی، چند رندر از دستگاه جدیدی منتشر کرده است که بدون هیچ گونه واترمارک است و به نوعی تایید می‌کند این دستگاه دارای همان طراحی کربنی است که در لپ‌تاپ ThinkPad X1 Carbon لنوو دیده می‌شود.

ThinkPhone جدید موتورولا احتمالا از چیپست اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ استفاده خواهد کرد و دارای حافظه رم ۸ یا ۱۲ گیگابایتی است. گزینه‌های در دسترس برای حافظه داخلی شامل ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت یا ۵۱۲ گیگابایت خواهد بود. ظاهرا این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی POLED با وضوح ۱۸۰۰ در ۲۴۰۰، نسبت تصویر ۲۰:۹ و نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی خواهد بود. طبق شایعات، چینش دوربین پشتی دارای یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با f/1.8، یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی فوق عریض و یک سنسور عمق سنج است.

رندرهای ThinkPhone موتورولا

دوربین جلوی  دستگاه نیز دارای یک حسگر ۳۲ مگاپیکسلی است که برای موارد سلفی و گفتگوهای ویدیویی کاملا مناسب است. در کنار موارد ذکر شده، وظیفه تامین انرژی این دستگاه بر عهده یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی ۶۸ وات و شارژ بی سیم ۱۵ وات خواهد بود. این گوشی دارای گواهی IP68 است که به این معنی است که در برابر آب و گرد و غبار غیر قابل نفوذ است و به دستگاه اجازه می‌دهد تا حداکثر ۳۰ دقیقه در عمق نزدیک به ۵ فوت در آب شیرین غوطه‌ور شود.

همچنین این دستگاه از اندروید ۱۳ که به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است، استفاده می‌کند. در نهایت گویا ThinkPhone دارای حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر نیز خواهد بود. موتورولا ThinkPhone نه تنها ظاهرا ظاهری مناسب دارد، بلکه یک گوشی قدرتمند نیز خواهد بود. اگر شایعات درست باشند، این گوشی هوشمند از شبکه نیز 5G پشتیبانی می‌کند، اگرچه نمی دانیم که آیا به هر دو سیگنال زیر ۶ گیگاهرتز و mmWave 5G متصل می‌شود یا خیر، اما گویا موتورولا در حال بازگشت به شکوه گذشته خود است و هم‌اکنون سومین برند پرفروش گوشی هوشمند در ایالات متحده پس از اپل و سامسونگ است.

به گفته خبرگزاری PhoneArena، شاید به خاطر داشته باشید که Motorola DROID که در نوامبر ۲۰۰۹ به عنوان یک نسخه انحصاری اپراتور Verizon عرضه شد، اولین گوشی با اندروید ۲.۰ بود و اولین رقیب واقعی آیفون محسوب می‌شد. موتورولا خیلی زود راه خود را در بازار گوشی‌های هوشمند پرچمدار و بالا رده گم کرد، اما اخیرا  گوشی‌های اندرویدی پرقدرت و با مشخصات فوق‌العاده‌ای عرضه کرده است. نظر شما کاربران ترنجی درباره رندرهای ThinkPhone موتورولا که احتمال استفاده از بدنه کربنی در این دستگاه را تقویت می‌کند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان