حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو وعده 4 سال آپدیت اساسی اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی را برای پرچمداران 2023 خود می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اوپو

ماه گذشته، برند وان پلاس در مورد تمدید پشتیبانی نرم‌افزاری برای دستگاه‌های منتخب آینده خود از سال 2023 اطلاعیه‌ای را صادر کرد که طی آن، قصد دارد 4 سال آپدیت اساسی سیستم‌عامل و 5 سال آپدیت امنیتی را برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود ارائه کند. حال با گذشت چندین هفته، کمپانی اوپو به‌عنوان برند مادر OnePlus، رویه مشابهی را با ارائه آپدیت 4 و 5 ساله اعلام کرده است.

4 سال آپدیت اساسی اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی اوپو

انتظار می‌رفت که اوپو نیز به‌زودی همان اعلامیه وان پلاس را برای گوشی‌های خود معرفی کند، زیرا گوشی‌های OnePlus اکنون اساساً ColorOS را اجرا می‌کنند.

در یک بیانیه مطبوعاتی، اوپو اعلام کرده است که اکنون تا 4 به‌روزرسانی اندروید را برای گوشی‌های هوشمند پرچمدار منتخب خود از سال 2023 ارائه خواهد کرد. این دستگاه‌ها همچنین به‌روزرسانی‌های امنیتی را تا 5 سال دریافت خواهند کرد.

تاکنون، گوشی‌های پریمیوم Oppo به 3 به‌روزرسانی اندروید و 4 سال به‌روزرسانی امنیتی محدود می‌شدند. خط‌مشی نرم‌افزاری به‌روزشده جدید برای OnePlus نیز قابل‌اجرا است که درواقع به‌دلیل محبوبیت بیشتر در بازارهای جهانی، ابتدا اعلامیه این شرکت معرفی شد.

4 سال آپدیت اساسی اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی اوپو

4 سال آپدیت اساسی اندروید و 5 سال آپدیت امنیتی اوپو

بنابراین، Oppo و OnePlus اکنون ازنظر پشتیبانی نرم‌افزاری از تلفن‌های هوشمند خود با سامسونگ همسو هستند. درحال‌حاضر، این سه برند نسبت‌به گوگل و سایر تولیدکنندگان اندرویدی پشتیبانی طولانی‌تری ارائه می‌دهند.

علاوه‌بر این، اوپو همچنین فاش می‌کند که به‌روزرسانی ColorOS 13 را در 4 ماه گذشته به 33 دستگاه در سراسر جهان ارائه کرده است که درحال‌حاضر، سریع‌ترین آمار انتشار در تاریخ ColorOS است. این شرکت در مقایسه با ColorOS 12 در همان بازه زمانی موفق شد که ColorOS 13 را با افزایش 50 درصدی به دستگاه‌ها برساند.

به‌طور مشابه، ازآنجایی‌که گوشی‌های OnePlus اکنون از ColorOS استفاده می‌کنند، این برند همچنین شاهد سریع‌ترین انتشار آخرین به‌روزرسانی اندروید برای دستگاه‌های خود در تاریخ این شرکت بوده است.

نظر شما درباره سیاست ارائه آپدیت‌های طولانی‌مدت برای گوشی‌های هوشمند توسط شمار بیشتری از تولیدکنندگان اندرویدی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی