حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی قلم مترجم Mijia را با دوربین 8 مگاپیکسلی و قیمت 100 دلار معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، گجت‌های داغ

شیائومی به‌تازگی قلم مترجم Mijia را معرفی کرده است که درحال‌حاضر ازطریق Youpin در چین درحال تأمین مالی جمعی می‌باشد. کاربران می‌توانند از این دستگاه برای ترجمه متون و یا ضبط صوت استفاده کنند. این گجت دارای دو اسکنر ازجمله یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت خود و یک سنسور دیگر برای ترجمه بیش از 15 میلیون کلمه چینی و انگلیسی در واژگان خود است. شیائومی وعده داده است که ماه آینده ازطریق به‌روزرسانی OTA کلمات ژاپنی، کره‌ای، آلمانی و روسی را به این قلم مترجم اضافه می‌کند.

قلم مترجم Mijia شیائومی

قلم مترجم Mijia شیائومی اکنون درحال جمع‌آوری سرمایه‌گذاری جمعی در چین است. کاربران این دستگاه می‌توانند از ابزار چندمنظوره برای ترجمه متن با اسکن آن استفاده کنند. چندین زوایای اسکن به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از یک دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت محصول، خط به خط را با موقعیت‌یابی به کمک لیزر یا یک پاراگراف ترجمه کنید. همچنین می‌توانید از مترجم صوتی استفاده کنید و ضبط‌ها را به متن در دستگاه یا در برنامه همراه منتقل کنید.

قلم دیکشنری دارای بیش از 15 میلیون کلمه چینی و انگلیسی است که با فناوری OCR ذخیره شده و نرخ تشخیص صحیح 99 درصدی را ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی OTA که در ژانویه منتشر می‌شود، به شما امکان می‌دهد زبان‌های ژاپنی، کره‌ای، آلمانی و روسی را نیز ترجمه کنید. همچنین می‌توانید عکس‌ها و صداهای ضبط‌شده را بر روی این دستگاه با حافظه 16 گیگابایتی ذخیره کنید. انرژی این گجت توسط یک باتری لیتیوم یون پلیمر تأمین می‌شود، اگرچه شیائومی بیان نکرده است که با یک بار شارژ، باتری آن چقدر دوام می‌آورد.

شیائومی قلم مترجم Mijia

شیائومی قلم مترجم Mijia

این شرکت ادعا می‌کند که قلم هوشمند می‌تواند به‌عنوان یک ابزار آموزشی برای کودکان به‌منظور کمک به مطالعه آنان استفاده شود. علاوه‌بر این، می‌توانید این گجت را ازطریق بلوتوث به گوشی هوشمند خود متصل کرده و محتوای ترجمه‌شده و یا صداهای ضبط‌شده را به دستگاه خود منتقل کنید. قلم دیکشنری Mijia شیائومی درحال‌حاضر 699 یوان (100 دلار آمریکا) قیمت دارد و قرار است عرضه آن از تاریخ 22 دسامبر آغاز شود. ابعاد این گجت 148.5×32.5×14.5 میلی‌متر بوده و انتظار می‌رود سفارش‌های آن نیز به‌زودی ارسال شود.

نظر شما درباره قلم مترجم Mijia شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی