حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ثبت نظر در گوگل مپ باعث افزایش فروش می شود!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

گوگل مپ ابزاری غیر‌قابل اجتناب و پیش‌فرض برای بیش از میلیارد‌ها نفر در سراسر دنیا است که جستجوی کسب‌و‌کار‌های محلی را برای همه افراد در هر گوشه از این دنیای پهناور امکان‌پذیر می‌کند. حال تصور کنید برخی از افراد نسبت به تاثیر ثبت نظر در گوگل مپ برای فروش یا دیده‌شدن فروشگاه و مغازه خود آگاه نباشند. در‌این‌صورت از امکانات رایگانی که گوگل برای آن‌ها در نظر گرفته، بی‌بهره می‌مانند. ما در این مقاله به بررسی مهم‌ترین مزیت ثبت‌نظر در گوگل مپ بر افزایش فروش می‌پردازیم. اگر شما نیز قصد دارید از این ویژگی منحصر‌به‌فرد گوگل نهایت استفاده را ببرید، ابتدا این مطلب را با دقت مطالعه کنید.

بهتر دیده شدن در گوگل مپ؛ اولین مزیت ثبت نظر

احتمالا شما نیز برای پیدا کردن یک رستوران فست‌فود یا فروشگاه مواد غذایی، در گوگل مپ جستجو کرده‌اید. گوگل از طریق نقشه محلی گزینه‌های متعددی را به شما نشان می‌دهد که قطعا انتخاب شما فروشگاهی است که نظر و امتیاز بالاتری داشته باشد.

اگر در این بین، کسب‌و‌کار‌هایی بر ثبت در گوگل مپ یا درج نظرات غافل باشند، به‌راحتی از چشم مشتریان جدید پنهان خواهند ماند. این مشکل برای کسب‌و‌کار‌های کوچک یا جدید ضرر بیشتری به‌همراه دارد. برای بهتر دیده شدن پیشنهاد می‌شود از طریق فروشگاه ساز آنلاین سایتی نیز طراحی کنید. تا مشتریان بتوانند با جستجوی نام برند در گوگل، سایت‌تان را نیز مشاهده کنند.

امتیاز در گوگل مپ و جلب اعتماد مشتریان جدید

تعداد نظرات و امتیاز‌های مثبت باعث می‌شود تا هنگام جستجو ابتدا کسب‌و‌کار شما نمایش داده شود. یک مخاطب برای انتخاب فروشگاه شما به تعداد نظرات و امتیاز‌های ثبت‌شده بیشترین دقت را می‌کند. هر‌چقدر این نظرات مثبت بیشتر باشد، نشان‌دهنده کیفیت کار شما است. اگر مخاطب جدید این نظرات مثبت را در تعداد بالا بخواند، به‌راحتی به کسب‌و‌کارتان اعتماد می‌کند. علاوه‌بر این، اگر فردی قصد خرید آنلاین داشته باشد، با دیدن مشخصات فروشگاه در گوگل مپ آسان‌تر اعتماد خواهد کرد.

ثبت در گوگل مپ به‌راحتی انجام می‌شود و هر فردی می‌تواند برای برند خود انجام دهد. بر‌خلاف طراحی سایت فروشگاه که تعرفه فروشگاه ساز در هر سازمان مشخص است، ثبت در گوگل مپ کاملا رایگان خواهد بود.

افزایش ترافیک برای وبسایت کسب‌و‌کار

با ثبت در گوگل مپ می‌توانید آدرس سایت را نیز به آن اضافه کنید تا مشتریانی که از وجود سایت شما آگاه نبودند، به بازدید‌کنندگان وب‌سایتتان اضافه شوند. یعنی سئو محلی از طریق گوگل مپ تاثیر مستقیم بر سئو سایت نیز می‌گذارد. با تغییر رتبه در نقشه و گوگل، تعداد بیشتری مخاطب تبدیل به مشتری خواهند شد. هنگامی که این اتفاق رخ دهد، متوجه تاثیر ثبت نظر در گوگل مپ برای فروش خود خواهید شد. برای مثال، اگر در‌حال حاضر از ۲۰ مشتری یک نفر خرید انجام دهد، پس از استفاده از ثبت نظر در گوگل، مخاطب‌های سایت به ۴۰۰ نفر می‌رسد. در‌واقع اگر نرخ تبدیل ثابت بماند، فروش شما نیز ۲۰ برابر می‌شود.

شما می‌توانید برای رسیدن به این نتیجه، مشتریان خود را به گذاشتن عکس و ثبت نظر در گوگل مپ دعوت کنید. فراموش نشود که گذاشتن پیام با اکانت‌های فیک از طریق گوگل شناسایی و حذف می‌شوند. شما می‌توانید برای آگاهی بیشتر در‌خصوص ساز‌و‌کار گوگل مپ، مقاله چگونه در گوگل مپ عکس بگذاریم را مطالعه کنید.

نمایش در جستجو بر‌اساس موقعیت مکانی؛ جذب مخاطب

جذب مخاطب جدید تاثیر ثبت نظر در گوگل مپ برای فروش است. هنگامی که کسب‌و‌کار ما در گوگل مپ حضور داشته باشد مشتریان تازه به‌راحتی جذب می‌شوند. با ثبت شماره تلفن و آدرس سایت می‌توانید از SEO محلی گوگل نهایت بهره را ببرید. با این‌کار تعامل مشتری با شما افزایش می‌یابد و به‌راحتی و با یک جستجو در گوگل، می‌تواند اطلاعات لازم برای برقراری ارتباط با فروشگاه شما را پیدا کند.

افزایش کیفیت خدمات بر‌اساس نظر مشتریان

تاثیر ثبت نظر در گوگل مپ برای فروش فقط از طریق جذب مشتری‌های جدید نیست. هنگامی که مدیران یک کسب‌و‌کار در‌خصوص نقاط ضعف و قوت کار خود آگاه می‌شوند، با رفع یا تقویت آن می‌توانند کیفیت بهتری به مشتریان ارائه دهند. در‌این‌صورت، علاوه‌بر پیشرفت شغلی، رضایت مشتریان باعث ایجاد حس وفاداری در آن‌ها خواهد شد.

شاپفا؛ ساخت سایت قدمی برای استفاده از سئو محلی

در این مقاله به بررسی تاثیر ثبت نظر در گوگل مپ برای فروش پرداختیم. جذب مشتری جدید و دیده شدن در سایت گوگل، مهم‌ترین تاثیر ثبت نظرات است. حال با افزایش رتبه در این موتور جستجو، اعتماد مشتری جلب شده و نرخ جذب مخاطب افزایش خواهد یافت. با افزایش تعداد بازدیدکنندگان و ثابت‌ماندن نرخ تبدیل، فروش فروشگاه نیز به‌طرز چشمگیری تغییر خواهد کرد. ولی باید توجه کنید که برای رسیدن به این هدف باید سایت اینترنتی نیز داشته باشید.

قدم اول برای رسیدن به این منظور، مراجعه به سایت شاپفا و طراحی یک سایت اینترنتی است. در شاپفا می‌توانید بدون هیچ سر‌رشته از طراحی سایت و فقط با یک ایمیل و هزینه‌ای پایین محصولات و خدماتتان را در یک سایت اینترنتی عرضه کنید. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید وارد سایت shopfa.com مراجعه کرده و برای دریافت مشاوره با شماره ۰۲۱۶۷۹۵۴ تماس بگیرید.

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی