حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی ایربادز Particles by XO به‌عنوان زیرمجموعه جدید Nothing فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، رندر، گجت‌های پوشیدنی

Nothing، برندی که Carl Pei بنیان‌گذارش بود، اخیراً وارد دو سالگی خود شده است. این شرکت اولین محصول خود شامل یک ایربادز را با نام Nothing Ear (1) در سال 2020 روانه بازار کرد و امسال نیز، اولین گوشی هوشمند خود با نام Nothing Phone (1) و همچنین دومین ایربادز با نام Nothing Ear (Stick) را معرفی کرد. اکنون، طبق جدیدترین گزارش 91mobiles، ظاهراً Nothing برنامه‌ای برای عرضه یک گجت صوتی دیگر ندارد؛ اما زیربرند جدید این شرکت با نام «Particles by XO» در پی معرفی یک ایربادز با طراحی عجیب می‌باشد که رندر آن به‌تازگی منتشر شده است.

طراحی ایربادز Particles by XO

کارل پی اخیراً در توییتر تأیید کرده است که این برند درنهایت ازطریق یک برنامه آزمایشی با دسترسی به Nothing Phone (1) وارد بازار ایالات‌متحده خواهد شد. او همچنین افزود که این شرکت دوست دارد از جامعه، بازخورد دریافت کند. این همچنین می‌تواند به این معنی باشد که این شرکت درحال آماده‌سازی برای عرضه برخی محصولات جدید خود در ایالات‌متحده است.

حال، زیربرند جدید با نام “Particles by XO” اخیرا مشاهده شده و تحت عنوان “Made by Nothing” فهرست شده است. علاوه‌بر این، افشاگران همچنین تصاویری از اولین ایربادز برند فرعی جدید Nothing را به‌اشتراک گذاشته‌اند. مانند دو مدل قبلی ایربادزهای Nothing، محصول Particles by XO نیز ازنظر شکل و طراحی، کاملاً منحصربه‌فرد به‌نظر می‌رسد.

طراحی ایربادز Particles by XO

طراحی ایربادز Particles by XO

همچنین لازم‌به‌ذکر است که هنوز مشخص نیست آیا برندفرعی جدید درنهایت “Particles by XO” نامیده می‌شود یا تنها XO. این گزارش همچنین تأیید می‌کند که نام این محصول قبلاً در ایالات‌متحده تحت یک شرکت دیگر به‌صورت علامت تجاری ثبت شده است.

همان‌طور که از تصاویر بالا می‌بینید، ایربادز جدید Particles by XO با زبان طراحی گرد و به‌شکل بادام‌زمینی بسیار منحصربه‌فرد به‌نظر می‌رسد. TWS با طراحی L شکل عرضه می‌شود، به این معنی که وقتی در گوش قرار می‌گیرد، ساقه آن به سمت بالا می‌رود. همچنین می‌توانیم لبه‌های گوشی را به‌وضوح ببینیم، به این معنی که این ایربادز به سبک in-ear خواهد بود. همچنین کیس شارژ دستگاه به‌شکل دایره عرضه می‌شود. درحالی‌که طراحی این دستگاه منحصربه‌فرد به‌نظر می‌رسد، مانند آنچه تاکنون ازسوی Nothing دیده‌ایم، شفاف نیست.

درنهایت، این گزارش همچنین اضافه می‌کند که ایربادز آینده با کد B154 شناخته می‌شود و انتظار می‌رود دارای LHDC و پشتیبانی از ANC باشد. بنابراین، این TWS به‌خوبی می‌تواند یک محصول برتر برای بازار ایالات‌متحده باشد.

نظر شما درباره طراحی عجیب ایربادز Particles by XO به‌عنوان زیرمجموعه برند Nothing چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی