حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاییدیه بلوتوث Nothing Ear (2) رویت شد؛ هدفون بعدی ناتینگ در راه است؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، اخبار

برند نوپای ناتینگ که محصولات آن از امضای طراحی خاصی برخوردار هستند، رفته رفته بیشتر و بیشتر می‌شوند. اینطور که پیداست این شرکت برنامه‌های بزرگی برای عرضه محضولات بیشتر دارد. در همین زمینه نیز گویا تاییدیه بلوتوث Nothing Ear (2) رویت شده است که نشان می‌دهد هدفون بعدی ناتینگ در راه است. با ترنجی همراه شوید.

تاییدیه بلوتوث Nothing Ear (2) رویت شد؛ هدفون بعدی ناتینگ در راه است؟

به نظر می‌رسد هدفون های مورد انتظار Nothing Ear (2) TWS گواهی بلوتوث SIG را قبل از عرضه قریب الوقوع خود دریافت کرده‌اند. این دستگاه صوتی سومین محصول شرکت ناتینگ به رهبری Carl Pei خواهد بود. جهت یادآوری، باید بگوییم که هدفون‌های Ear (Stick) TWS در ماه اکتبر به طور رسمی عرضه شدند. اکنون، Nothing در آستانه رونمایی از هدفون‌های بی سیم واقعی بعدی خود با نام Nothing Ear (2) است.

تاییدیه بلوتوث Nothing Ear (2)

هدفون Ear (2) TWS از وب سایت گواهی بلوتوث SIG عبور کرده است. برای کسانی که نمی‌دانند، این کارگروه ویژه بلوتوث، دستگاه‌های بلوتوثی را قبل از معرفی و عرضه آن‌ها تایید و ثبت می‌کنند. افشاگر مشهور دنیای تکنولوژی یعنی Mukul Sharma تصویری از صفحه گواهی بلوتوث SIG به اشتراک گذاشته است. این پست یک محصول جدید با نام تجاری Nothing و با کد Nothing B155 را نشان می‌دهد.

تاییدیه بلوتوث Nothing Ear (2)

بنابر اطلاعات این افشاگر، می‌توان حدس زد که Nothing B155 در روزهای آینده معرفی و عرضه خواهد شد. لیست بلوتوث SIG می‌تواند نشانه اصلی این باشد که شرکت ناتینگ برای معرفی جانشین سری TWS خود آماده نیست. به عبارت دیگر، معرفی Earbuds TWS Ear (2) احتمالا به صورت کاملا بی سر و صدا باشد. این هدفون‌ها اخیرا در ماه اکتبر در قالب عکس‌های لو رفته در اینترنت مشاهده شدند. قابل ذکر است که افشاگر محبوب دیگری، به نام Kuba Wojciechowski این عکس‌ها را به اشتراک گذاشته است که به ما نگاهی اجمالی به طراحی هدفون‌ها می‌دهد. اکنون پایگاه داده بلوتوث SIG نام داخلی دستگاه را تایید کرده است.

تاییدیه بلوتوث Nothing Ear (2)

علاوه بر این، لیست مذکور نشان می‌دهد که این یک محصول Nothing است و یک هدفون بی سیم خواهد بود. همچنین، پایگاه داده این اطلاعات تایید می‌کند که دستگاه مورد بحث از قابلیت اتصال بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. متاسفانه، جزئیات دیگری در مورد Nothing Ear (2) در دسترس نیست. تصاویری که قبلا فاش شده بود نشان می‌دهد که هدفون‌های TWS آینده، حداقل ظاهر بیرونی نسل قبلی خود را حفظ خواهند کرد. طبق گزارش 91mobiles، هدفون Nothing Ear (2) می‌تواند شبیه هدفون‌های OnePlus باشد.

به گفته خبرگزاری GizChina، با این حال دارای بدنه شفاف با طراحی خاص این شرکت است. ازسوی دیگر، احتمالا هدفون‌ها می مشخصات سخت افزاری داخلی ارتقا یافته‌ای به همراه خواهند داشت. به عنوان مثال، ممکن است آهنرباهای جدید، درایورهای جدید یا مشخصات صوتی بهتری دریافت کند. هدفون Ear (2) TWS احتمالا در دسامبر یا ژانویه ۲۰۲۳ عرضه می‌شوند. تصور کلی بر ایت است که به این زودی برند ناتینگ اقدام به معرفی و عرضه هدفون‌های آینده خود خواهد کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان