حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر منتسب به ماکت سری گلکسی S23 سامسونگ بار دیگر طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

پرچمدار بعدی گوشی های هوشمند سامسونگ، سری گلکسی اس 23 خواهد بود. طی چند ماه گذشته شایعات و افشاگری های زیادی درباره آن‌ها وجود داشته است که تصویر خوبی از آنچه باید انتظار داشته باشیم به ما ارائه می‌کند. قبلاً گلکسی اس 23، اس 23 پلاس و اس 23 اولترا را در رندرهای لو رفته دیده بودیم و اکنون، تصاویری از ماکت‌های این سه گوشی منتشر شده است. تصاویر منتسب به ماکت سری گلکسی S23 سامسونگ بار دیگر طراحی آن‌ها را نشان می‌دهد.

ماکت سری گلکسی S23

این تصاویر مجددا تایید می‌کنند که سامسونگ از طراحی قاب دوربین پیوسته با فریم فلزی دستگاه که در گلکسی اس ۲۱ و گلکسی اس ۲۲ (و مدل‌های پلاس‌شان) دیدیم، عقب نشسته و طراحی گلکسی اس ۲۳ (و مدل پلاس‌ش) با گلکسی S23 Ultra و بسیاری دیگر از گوشی‌های سامسونگ مطابقت می‌دهد.

مشابه گوشی‌هایی مانند گلکسی A32 لنز دوربین‌ها به‌صورت جداگانه روی قاب پشتی قرار دارند و به نظر من زیباست اما شاید خیلی لوکس دیده نشوند.

ماکت گلکسی اس ۲۳ (مدل پایه)

ماکت گلکسی اس ۲۳ (مدل پایه)

به تصویر اول مطلب اگر نگاه کنید می بینید که طراحی گلکسی اس 23 اولترا، کمابیش شبیه به گلکسی اس 22 اولترا است که قابل انتظار بود. با این حال، طراحی این ماکت با طرحی که در رندرهای فاش شده دیدیم متفاوت است. مثلا به جای لبه پایین، شیار سیم کارت را در کناره دستگاه نشان می دهند. گفتنی است، از آنجایی که سری گلکسی اس 23 به طور رسمی عرضه نشده است، هیچ کس نمی تواند به طور قطع بگوید که کدام یک از اطلاعات افشا شده دقیق است و کدامیک صحیح نیست.

با نزدیک‌تر شدن به سال 2023 احتمالاً در هفته‌های آتی به دلیل انتشار اطلاعات بیشتر، تمام تردیدهای ما برطرف خواهد شد. انتظار می رود سری گلکسی اس 23 حوالی اواسط زمستان معرفی شود و طبق شایعات فروش آن از ۲۸ بهمن ۱۴۰۱ آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره طراحی احتمالی سری گلکسی اس ۲۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
V800B

زشت تر شده که

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)