حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش قسطی محصولات MVM، آریزو و تیگو آذر ۱۴۰۱ مدیران خودرو

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

پس از این که ۵ روز پیش طرح فروش مدیران خودرو آذر ۱۴۰۱ اعلام شد و افزایش قیمت برای MVM X55 Pro را به دلیل افزایش آپشن‌ها داشتیم، حالا طرح فروش قسطی محصولات MVM، آریزو و تیگو آذر ۱۴۰۱ مدیران خودرو اعلام شده است. این طرح جدید هم به صورت اقساط و هم نقدی برای اکثر محصولات این برند است.

فروش قسطی محصولات MVM، آریزو و تیگو آذر ۱۴۰۱

یکی از نکاتی که در این طرح فروش مدیران خودرو باید به آن دقت داشته باشید، تحویل خودروها در شهر بم استان کرمان است. بنا به هر دلیلی مدیران خودرو تاکید دارد که خودروهای عرضه شده در این طرح را باید خریداران (یا وکیل قانونی) تحویل بگیرند و ارسال به محل سکونت خریداران ارائه نمی شود. همچنین هزینه هرگونه نقل و انتقال نیز با خریدار است.

طبق طرح اعلام شده توسط مدیران خودرو اما قیمت خودروها مانند قبل بوده و تقریبا هیچ‌گونه افزایش قیمت (به جز X55 Pro و به دلیل افزایش آپشن – لیست آپشن‌های جدید ام وی ام X55 Pro) وجود ندارد.

دو طرح خرید نقدی و شرایطی نیز وجود دارد. موعد تحویل خودروها ۴۵ روز کاری اعلام شده است. در طرح فروش اقساطی مدیران خودرو آذر ۱۴۰۱ امکان انتخاب اقساط بین ۱ تا ۵ ساله وجود دارد و شرایط متنوع آن در جدول‌های زیر آمده است.

نظر شما درباره قیمت و شرایط فروش محصولات مدیران خودرو تحت نشان MVM چیست؟ به نظر می‌رسد که با حفظ قیمت طرح فروش قبلی و با توجه به افزایش قیمت اخیر بازار خودرو، استقبال بدی از این طرح نشود.

طرح فروش قسطی محصولات فونیکس مدیران خودرو آذر ۱۴۰۱

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)