حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شرکت Nothing به رکورد فروش 1 میلیون دستگاه از محصولات خود رسید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing

کمپانی Nothing به‌تازگی اعلام کرده است که به این زودی‌ها برنامه‌ای برای معرفی گوشی هوشمند Phone (2) ندارد. درعوض، به‌گفته‌ی مدیرعامل این شرکت، کارل پی، Nothing بر روی محصولات موجود خود تمرکز خواهد کرد و Phone (1) نیز به‌زودی آپدیت اندروید 13 را دریافت می‌کند. همچنین طبق اعلام رسمی Nothing، این شرکت موفق به ثبت فروش بیش از 1 میلیون دستگاه از محصولات خود شده است.

فروش 1 میلیون دستگاه Nothing

Nothing Phone (1) در اوایل سال به‌عنوان اولین گوشی هوشمند این شرکت معرفی شد. از آن زمان، شایعاتی در مورد برنامه‌های Nothing برای عرضه گوشی‌های هوشمند دیگر منتشر شد. اکنون، به‌نظر می‌رسد که این شایعات بسیار بدیع بوده است و کارل پی با واکنش رسمی نسبت‌به این شایعات، عرضه قریب‌الوقوع گوشی Phone (2) را تکذیب کرد.

مدیرعامل Nothing در حساب رسمی توییتر خود بیان کرد:

«Phone (2) به این زودی معرفی نمی‌شود. ما روی انجام چندین پروژه به‌خوبی تمرکز کرده‌ایم و مانند بسیاری دیگر، ده‌ها محصول در سال تولید نمی‌کنیم. Phone (1) تمرکز اصلی ما است.  ازنظر نرم‌افزاری، اندروید 13 و فراتر از آن، چیزی است که به آن نیاز داریم.»

فروش 1 میلیون دستگاه Nothing

فروش 1 میلیون دستگاه Nothing

این شرکت قبلاً شایعات مربوط به گوشی هوشمند Nothing (1) Lite را رد کرده بود و بیانیه رسمی جدید با این موضوع مطابقت دارد. موضع رسمی این است که Nothing روی سبد محصولات محدود فعلی خود تمرکز خواهد کرد.

درهرصورت، درحالی‌که Nothing Phone (2) به این زودی‌ها معرفی نمی‌شود، ممکن است Nothing محصول جدیدی در دست تولید داشته باشد. بااین‌حال، پیش از این شایعه شده بود که این شرکت آماده است تا ایربادز Nothing Ear (2) را در ماه‌های آینده عرضه کند. اولین نسل Ear (1) در ژوئیه 2021 عرضه شد، بنابراین معرفی جانشین آن حدود هجده ماه بعد دقیقاً در جدول زمانی عرضه محصولات Nothing قرار می‌گیرد.

Nothing همچنین هیچ مشکلی در فروش محصولات خود نداشته است. این شرکت همچنین اعلام کرده است که یک میلیون دستگاه از محصولات موجود خود شامل Phone (1) ،Ear (1) و Ear (Stick) را به‌فروش رسانده است. این ارقام برای یک شرکت استارت‌آپی، کاملا قابل‌قبول است.

نظر شما درباره فروش 1 میلیون دستگاه Nothing چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی