حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی Enjoy 50Z با قیمت ۱۷۲ دلار رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | هواوی

همزمان با معرفی هواوی Watch Buds و گوشی ارزان هواوی Nova 10 SE یک گوشی اقتصادی‌تر نیز معرفی شده است. هواوی Enjoy 50Z با قیمت ۱۷۲ دلار یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های جدید Huawei خواهد بود. بیاید ببینیم این دستگاه چه مشخصاتی دارد.

هواوی Enjoy 50Z

هواوی Enjoy 50z از یک پنل LCD در اندازه 6.52 اینچی با رزلوشن 1600 در 720 پیکسل استفاده می کند. این نمایشگر از نرخ نوسازی 60 هرتز پشتیبانی می کند و ناچ قطره‌طور را برای دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی به کار گرفته است.

هواوی Enjoy 50Z

هواوی Enjoy 50Z

در بخش دوربین اصلی هواوی Enjoy 50z ما ۳ دوربین را درون جزیره دوربین مشکی رنگ قاب پشتی می‌بینیم. این گوشی اقتصادی از دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی و دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی استفاده می کند.

این گوشی اقتصادی از یک باتری 5000 میلی آمپری و شارژ سریع 22.5 واتی پشتیبانی می کند، شاید نه چندان سریع. در حالی که اشاره خاصی به تراشه در این تلفن همراه نشده است، این دستگاه از یک پردازنده هشت هسته ای استفاده می کند. از نظر نرم افزاری، این دستگاه سیستم عامل HarmonyOS را ارائه می‌کند.

این دستگاه در سه رنگ آبی یاقوت کبود، سبز نعنایی و مشکی نیمه شب موجود است. ضخامت بدنه این موبایل 8.94 میلی متر و وزن آن 188 گرم است. این گوشی دارای جک 3.5 میلی متری هدفون است، از پورت USB 2.0 و همچنین تشخیص اثر انگشت جانبی استفاده می کند.

این گوشی هواوی دارای دو نسخه است و قیمت آنها به شرح زیر است

مدل 4 گیگابایت + 128 گیگابایت – 1199 یوان معادل ۱۷۲ دلار
مدل 6 گیگابایت + 256 گیگابایت – 1399 یوان معادل ۲۰۱ دلار

نظر شما درباره این گوشی اقتصادی جدید Huawei چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)