حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام سامسونگ را به‌عنوان شریک رسمی ورزش‌های الکترونیکی اسنپدراگون پرو معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، کوالکام

کوالکام امروز سامسونگ را به‌عنوان شریک رسمی گوشی‌های هوشمند برای لیگ چندین بازی موبایلی تحت عنوان سری اسنپدراگون پرو معرفی کرد. به‌عنوان بخشی از این شراکت، لیگ ورزش‌های الکترونیکی از برند سامسونگ در چندین منطقه استفاده کرده و رقبا در سطوح خاص فقط از دستگاه‌های گلکسی دارای تراشه‌های اسنپدراگون برای انجام این بازی‌ها استفاده می‌کنند.

شراکت کوالکام و سامسونگ در اسنپدراگون پرو

این یک نقطه‌عطف مشترک دیگر بین هر دو شرکت است. به‌عنوان بخشی از این همکاری، گیمرهای Snapdragon Pro Series از گوشی‌های هوشمند Samsung Galaxy برای مسابقات ازطریق Snapdragon Masters در سال 2024 استفاده خواهند کرد. سری اسنپدراگون پرو دارای برند سامسونگ در چندین منطقه ازجمله آمریکای شمالی، هند، اروپا، خاورمیانه، شمال آفریقا، آسیا و اقیانوسیه خواهد بود.

طبق اعلام رسمی، رقبای سری اسنپدراگون پرو در سطوح Mobile Challenge و Mobile Masters به‌طور انحصاری از دستگاه‌های پرچمدار گلکسی سامسونگ مجهز به اسنپدراگون استفاده خواهند کرد که از فینال چالش موبایل سری Snapdragon Pro در DreamHack Valencia آغاز می‌شود. رویداد ورزش‌های الکترونیکی موبایل شامل مسابقاتی در بازی‌های محبوبی مانند Clash of Clans ،Asphalt 9 Legends ،Brawl Stars ،Garena Free Fire ،League of Legends: Wild Rift و PUBG Mobile است.

شراکت کوالکام و سامسونگ در اسنپدراگون پرو

شراکت کوالکام و سامسونگ در اسنپدراگون پرو

Stephanie Choi، معاون اجرایی و رئیس بازاریابی جهانی سامسونگ، پیرامون این مشارکت جدید بیان کرد: «ما متعهد هستیم که دستگاه‌های گلکسی سامسونگ با عملکرد بالا را که از اسنپدراگون پشتیبانی می‌کنند به‌دست میلیاردها گیمر در سراسر جهان بیاوریم تا هم رفاقت و هم رقابت را ترویج کنیم.»

اگرچه هنوز هیچ تأییدی در مورد استفاده از مدل دقیق دستگاه‌های گلکسی سامسونگ در رویدادهای سری اسنپدراگون پرو وجود ندارد، اما گلکسی تب اس 8 اولترا و گلکسی اس 22 اولترا قطعاً در دستان رقبا دیده می‌شوند. این به این دلیل است که هر دو دستگاه دارای پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 1 و نمایشگری با رفرش‌ریت بالا هستند که آن‌ها را به یکی از بهترین دستگاه‌ها برای بازی تبدیل می‌کند.

این رویداد نه‌تنها تلاش‌های هر دو شرکت برای پیشرفت فناوری تلفن همراه در دنیای ورزش‌های الکترونیکی را نشان می‌دهد، بلکه قدرت گیمینگ دستگاه‌های گلکسی را نیز به‌نمایش می‌گذارد. برای اطلاعات بیشتر در مورد سری اسنپدراگون پرو، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

دیدگاه شما پیرامون شراکت کوالکام و سامسونگ در اسنپدراگون پرو چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی