حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت جوهر الکترونیک Xiaomi Note E-Ink رسما در چین معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شیائومی

شیائومی به تازگی یک مدل تبلت جدید را در بازار چین عرضه کرده است. محصول جدید Xiaomi Note E-Ink نام دارد که به تازگی معرفی شده و در حال حاضر برای پیش خرید در بازار موجود است.

تبلت جوهر الکترونیک Xiaomi Note E-Ink

محصول جدید شیائومی که در حقیقت مانند یک کتابخوان به نظر می‌رسد دارای صفحه نمایش 10.3 اینچی E-Ink یا جوهر الکترونیک است. این صفحه نمایش معمولا به عنوان صفحه نمایش کاغذ الکترونیکی نیز شناخته می شود، شبیه کاغذ بوده با دید و کنتراست بالا ساخته می‌شود.

این دستگاه کاملاً نازک طراحی شده و با ضخامت 5.35 میلی متری عرضه می‌شود. همچنین سبک بوده و وزن آن 440 گرم است. در بخش سخت افزار با 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی پیش بینی شده و یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی انرژی دستگاه را تامین می‌کند که از شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می‌کند. متاسفانه مدل پردازنده عنوان نشده اما می‌دانیم که مجهز به تراشه‌ای دارای چهار هسته Cortex A55 است و بر روی سیستم عامل اندروید 11 اجرا می شود.

Xiaomi Note E-Ink

Xiaomi Note E-Ink

درون جعبه، این تبلت به همراه یک کابل USB C برای شارژ و حتی یک قلم ارائه می شود. این تبلت دارای مجموعه WPS Office نیز می باشد و از WiFi دو باند پشتیبانی می کند. در حال حاضر، تبلت Xiaomi Note E-Ink با قیمت معادل 389 دلار آمریکا عرضه می شود.

نظر شما درباره محصول جدید شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)