حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر Moto X40 Pro موتورولا طراحی گوشی پرچمدار آینده این شرکت را نشان می‌دهد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، موتورولا

موتورولا یکی از اولین شرکت‌هایی بود که عرضه گوشی پرچمدار آینده خود با تراشه Snapdragon 8 Gen 2 کوالکام را تأیید کرد. حال، اکنون رندر گوشی موتورولا Moto X40 Pro منتشر شده است که طراحی این دستگاه پرچمدار را از تمامی زوایای آن نشان می‌دهد. همچنین انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با نام Motorola Edge 40 Pro به‌همراه همان مشخصات در سطح جهانی عرضه شود.

رندر Moto X40 Pro موتورولا

افشاگر مشهور، OnLeaks، با همکاری وب‌سایت mysmartprice اخیرا رندرهایی از گوشی هوشمند پرچمدار بعدی موتورولا را به‌اشتراک گذاشته‌اند که این شرکت قبلاً شروع به انتشار تیزرهایی از آن در رسانه‌های اجتماعی چینی کرده است. به‌عنوان مرجع، این گوشی هوشمند در چین با نام Moto X40 Pro، معرفی خواهد شد که در بازار جهانی با عنوان Edge 40 Pro مشهور است. بااین‌حال، رندرهای OnLeaks اولین نگاه ما به Moto X40 یا Edge 40 Pro نیستند و پایگاه TENAA چندی پیش تصاویر این گوشی را منتشر کرده بود.

رندر Moto X40 Pro موتورولا

رندر Moto X40 Pro موتورولا

ظاهراً OnLeaks رندرهای خود را بر اساس فایل‌های CADهای منتشر کرده است که حاوی چندین جزئیات بیشتر نسبت‌به اطلاعات TENAA می‌باشد. همان‌طور که در تصاویر زیر نشان داده شده است، Moto X40 دارای سوراخ بلندگو در قسمت پایین و بالای گوشی می‌باشد، همچنین یک سینی کارت در پایین و یک پورت USB Type-C نیز در قسمت پایین مرکز قرار دارد. رندرهای جدید نشان می‌دهد که این گوشی پرچمدار از نمایشگر منحنی در دو طرف راست و چپ صفحه‌نمایش خود بهره برده و به سوراخ نمایشگر مرکزی نیز مجهز شده است. همچنین دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست دستگاه قرار دارند.

علاوه‌بر این، OnLeaks ادعا می‌کند که Moto X40 دارای ابعاد 161.3×73.9×8.6 میلی‌متر یا 10.8 میلی‌متر با احتساب برآمدگی دوربین است. به‌عبارت‌دیگر، Moto X40 کوتاه‌تر و باریک‌تر از مدل قبلی خود بوده که ارتفاع 163.6 و عرض 75.6 میلی‌متر داشتند. بااین‌حال، Moto X40 با 8.6 میلی‌متر ضخیم‌تر از مدل قبلی است. موتورولا هنوز تاریخ عرضه نسخه چینی یا جهانی این دستگاه را اعلام نکرده است، اگرچه انتظار می‌رود که مدل مخصوص بازار چین تا پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی شود.

نظر شما درباره رندر Moto X40 Pro موتورولا و طراحی این گوشی هوشمند پرچمدار چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی