حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز ویوو TWS 3 و TWS 3 Pro با نویز کنسلینگ 49 دسی‌بل و صدای فضایی 360 درجه معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گجت‌های پوشیدنی، ویوو

ویوو امروز از گوشی‌های هوشمند سری X90 خود در چین رونمایی کرد. این مجموعه شامل مدل‌های استاندارد، Pro و +Pro است. درکنار این دستگاه‌ها، ویوو نسل جدید ایربادز های خود با نام TWS 3 Pro و TWS 3 را نیز معرفی کرده است. این ایربادزها به‌عنوان جانشینان سری TWS 2 که سال گذشته عرضه شدند، رونمایی شده‌اند که از مشخصات قابل‌توجهی ازجمله درایور صوتی 12.2 میلی‌متری، نویز کنسلینگ پیشرفته تا 49 دسی‌بل و صدای فضایی 360 درجه بهره می‌برند.

ایربادز ویوو TWS 3 و TWS 3 Pro

ویوو TWS 3 و TWS 3 Pro ازنظر طراحی  شبیه یکدیگر به‌نظر می‌رسند. آن‌ها دارای طراحی داخل گوش (in-ear) با ساقه کوچک و هدفون‌های زاویه‌دار هستند. کاربران می‌توانند عملکردهای مختلف را با ضربه زدن روی ساقه هدفون کنترل کنند. این ایربادزها همچنین از دستیار صوتی نیز پشتیبانی می‌کنند. وزن هر هدفون فقط 5 گرم بوده و گفته می‌شود که سری سیلیکونی آن‌ها از مواد درجه پزشکی ساخته شده است.

ایربادز ویوو TWS 3

ایربادز ویوو TWS 3

در بخش صوتی، ویوو TWS 3 و TWS 3 Pro به یک درایور دینامیک 12.2 میلی‌متری و دیافراگم 3 لایه نانو کامپوزیت مجهز شده‌اند. هر دوی این ایربادزها دارای aptX Qualcomm’s Lossless برای دستیابی به کیفیت صدای بی‌سیم بدون افت کیفیت و گوش دادن آسان به صدای اصلی در سطح CD هستند. این ایربادزها همچنین دارای واحد ultra-wideband ویوو نیز می‌باشند که برای صداهای بلند و با باس کافی توسعه یافته است. هر دو نوع ایربازها دارای صدای فضایی 360 درجه برای تجربه‌ای فراگیر هستند. TWS 3 هوشمند کاهش نویز تا 49 دسی‌بل و حالت شفافیت دو برابر بهتر را به‌همراه دارد. این ایربادز دارای تجربه شنوایی شخصی است که وضعیت پوشیدن را در زمان واقعی نظارت می‌کند و حس شنوایی کاربر را بهبود می‌بخشد. ویوو TWS 3 و TWS 3 Pro به سه میکروفون مجهز شده‌اند و اولین ایربادزی هستند که از ضبط صدای HD در محیط‌های پرسروصدا پشتیبانی می‌کنند.

ایربادز ویوو TWS 3 Pro

ایربادز ویوو TWS 3 Pro

جدا از مشخصات ذکرشده، Vivo TWS 3 Pro ویژگی‌های دیگری نیز دارد. این اولین ایربادز در جهان Hi-Fi TWS با تراشه صوتی مستقل می‌باشد. Hi-Fi صدا را با اعوجاج کمی بازتولید می‌کند و نتایجی مشابه منبع صوتی اصلی دارد. گفته می‌شود حالت گوش دادن کمکی به افراد کم‌شنوا کمک می‌کند. این ایربادز همچنین قادر به تشخیص دمای بدن کاربر نیز است.

سری Vivo TWS 3 ویژگی‌های مشترکی مانند حالت تأخیر کم 55 میلی‌ثانیه، اتصال دوگانه چند دستگاهی، جفت‌شدن سریع، تشخیص اتصال هوشمند، پخش تماس و اطلاعات، ترجمه آنی، و قابلیت یافتن ایربادز را دارند. ادعا می‌شود که نسخه معمولی 10 ساعت با کاهش نویز خاموش و 40 ساعت با کیس شارژ نگه داشته و از سوی دیگر، مدل Pro قادر به ارائه 6.8 ساعت استفاده تنها و 30 ساعت پخش با کیس خود است.

قیمت ویوو TWS 3 معادل 499 یوان (70 دلار) بوده درحالی‌که مدل پرو 999 یوان (139 دلار) قیمت دارد. هر دو به‌ترتیب از 30 نوامبر و 6 دسامبر به‌فروش خواهند رسید.

نظر شما پیرامون ایربادز ویوو TWS 3 و TWS 3 Pro و ویژگی آن‌ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی