حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رابط کاربری One UI 5.1 برای گلکسی S23 سامسونگ در حال توسعه است؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

قبلا هم پیش آمده که سامسونگ همزمان با عرضه پرچمدارهای جدید خود، اقدام به نسخه ۰.۱ رابط کاربری فعلی خود کرده است. در حال حاضر رابط کاربری One UI 5.0 در حال انتشار برای گوشی‌های واجد شرایط سامسونگ است. گفته می شود که رابط کاربری One UI 5.1 برای گلکسی S23 سامسونگ در حال توسعه است.

رابط کاربری One UI 5.1 برای گلکسی S23 سامسونگ

سامسونگ به تکمیل توسعه رابط کاربری One UI 5.1 برای سری پرچمداران سامسونگ گلکسی S23 که قرار است حوالی زمستان امسال رونمایی شود، نزدیک تر می شود.

در یک پست وبلاگ که ماه گذشته منتشر شد، سامسونگ هلند در پاورقی به One UI 5.1 اشاره کرد. در یادداشت آمده است که در این نسخه از رابط کاربری ویژگی‌ای که به کاربران اجازه می‌دهد صفحه قفل را با شخصی‌سازی تصویر زمینه، سبک ساعت و نمایش نوتیفیکیشن‌ها، به سلیقه خود طراحی کنند؛ ارایه می شود.

آپدیت One UI 5.1

آپدیت One UI 5.1

البته رابط کاربری One UI 5.1 دارای چندین ویژگی جدید خواهد بود اما فعلا اطلاعات دقیقی درباره آن ها در دسترس نیست. در حالی که این شرکت One UI 5.1 را توسعه می دهد، به ارائه به روز رسانی One UI 5.0 که شامل اندروید 13 می شود، ادامه می دهد.

تا کنون لیست قابل توجهی از محصولات سامسونگ به اندروید ۱۳ و One UI 5.0 آپدیت شده اند. مثلا پرچمدارهای گلکسی اس 22، گلکسی اس 21 و گلکسی اس 20، سری گلکسی نوت 20، سری تبلت پرچمدار گلکسی تب اس 8، برخی محصولات گلکسی A (شامل A33، A52، A53، A73) و همچنین چند محصول از سری گلکسی M (شامل M32، M52) به روز رسانی را دریافت کرده اند.

باید صبر کرد و دید که آپدیت جدید رابط کاربری اصلاح شده One UI 5.0 برای سری گلکسی اس ۲۳ چه تغییراتی دارد. شما انتظار چه بهبودهایی دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)