حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیپدهای ۲۰۲۳ اپل و مواردی که انتظار می‌رود در آن‌ها ببینیم

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، تبلت

اپل در بخش تولید تبلت، بی شک توانایی‌های منحصر به فردی دارد و محبوبیت این شرکت در این بخش خاص بسیار به شکلی واضح قابل رویت است. با ورود به سال جدید میلادی، اپل آماده عرضه نسل جدید تبلت‌های خود می‌شود. شایعات بسیاری درباره آیپدهای ۲۰۲۳ اپل و مواردی که انتظار می‌رود در آن‌ها ببینیم وجود دارد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

آیپدهای ۲۰۲۳ اپل و مواردی که انتظار می‌رود در آن‌ها ببینیم

آیپد ۱۰.۹ اینچ (۲۰۲۲) یکی از بهترین تبلت‌هایی است که می‌توانید بخرید، خواه به طور خاص به آیپد نگاه می‌کنید یا به هر گزینه‌ای دیگر که در بازار وجود داشته باشد. این انتخاب حتی ممکن است یک مدل پایه از تبلت‌های اپل باشد، اما مشخصات و ویژگی‌های آن چیزی فراتر از یک مشخصات ابتدایی به نظر می‌رسد. با این حال، این تبلت کامل نیست و فضای زیادی برای بهبود آیپدهای جدید ۲۰۲۳ باقی می‌گذارد. انتظار می‌رود که این تبلت جانشین آیپد ۱۰.۹ سال ۲۰۲۲ باشد.

بر اساس تجربه ما از مدل فعلی اپل، فهرستی از چیزهایی که از این تبلت رده پایه بعدی انتظار می‌رود ارائه می‌کنیم. ما همچنین این مقاله را با اخبار و اطلاعات دیگری نیز تکمیل خواهیم خواهیم کرد و به محض اینکه هر یک از آن‌ها منتشر شود، به شما خواهیم رساند. در حال حاضر برخی حدس و گمان در مورد تاریخ انتشار و برخی جزئیات دیگر از آیپد جدید ۲۰۲۳ اپل منتشر شده است.  آیپد سطح پایه بعدی احتمالا سپتامبر یا اکتبر ۲۰۲۳ عرضه می‌شود و به گفته برخی شایعات حدود ۴۴۹ دلار، معادل ۴۹۹ پوند و ۷۴۹ دلار استرالیا قیمت دارد.

آیپدهای ۲۰۲۳ اپل

تاریخ و قیمت عرضه آیپد جدید ۲۰۲۳ اپل
در حالی که هنوز هیچ خبری در مورد زمان عرضه آیپد ۲۰۲۳ وجود ندارد، اما می‌توانیم حدس‌های خاصی بزنیم، زیرا در سال‌های اخیر، اپل در سپتامبر یا اکتبر محصولات جدیدی را در این سری معرفی کرده است. در واقع، به غیر از آخرین مدل، این کار در ماه سپتامبر انجام شده است. بنابراین، سپتامبر ۲۰۲۳ بهترین حدس ما برای عرضه آیپد ۲۰۲۳ جدید اپل است و احتمالا در کنار آیفون ۱۵ معرفی شود. با این حال، احتمال زیادی وجود دارد که در اکتبر ۲۰۲۳ آن را ببینیم. صرف نظر از این، یکی از آن ماه‌ها بسیار محتمل به نظر می رسد.

ما نمی‌دانیم قیمت آیپد ۲۰۲۳ چقدر خواهد بود، اما ممکن است قیمت اولیه آن مشابه آیپد ۱۰.۹ اینچی (۲۰۲۲) باشد که از ۴۴۹ دلار، معادل ۴۹۹ پوند و ۷۴۹ دلار استرالیا شروع می‌شود. احتمالا قیمت این تبلت جدید کمی بیشتر از نسخه قبلی خود باشد، بنابراین ممکن است اپل دوباره قیمت آن را بالا ببرد.

اخبار و اطلاعات جدید درباره آیپد ۲۰۲۳
هنوز اطلاعاتی در مورد آیپد ۲۰۲۳ وجود ندارد، اما می‌توانیم برخی چیزها را در آن حدس بزنیم. اولا، با توجه به اینکه اپل اندازه صفحه نمایش را افزایش داده و طراحی آیپد ۱۰.۹ اینچی (۲۰۲۲) را تغییر داده است، انتظار داریم که هر دوی این موارد برای مدل بعدی یکسان بمانند. به این معنی که هر دو صفحه نمایش ۱۰.۹ اینچی و طراحی شبیه iPad Air وجود دارند.

با این حال، تقریبا یک چیپست جدید در این آیپد وجود خواهد داشت. یا حداقل یک چیز جدیدتر. آیپد فعلی از تراشه A14 Bionic موجود اپل استفاده می‌کند که در سری آیفون ۱۲ و نسل چهارم آیپد ایر ۲۰۲۰ نیز دیده شده است، بنابراین مدل بعدی احتمالا حداقل به A15 Bionic موجود ارتقا خواهد یافت که در در آیفون ۱۳ استفاده شده بود.

آیپدهای ۲۰۲۳ اپل

به گفته TechRadar، به همان اندازه که آیپد ۱۰.۹ اینچی (۲۰۲۲) خوب است، همیشه می‌تواند بهتر نیز شود، بنابراین احتمالا آیپد جدید ۲۰۲۳ شامل برخی از تغییرات و ارتقاهای زیر باشد.

پشتیبانی از Apple Pencil 2
یکی از جنبه‌های غیرعادی‌تر آیپد ۱۰.۹ اینچی (۲۰۲۲) این است که از Apple Pencil اصلی به جای Apple Pencil 2 جدیدتر پشتیبانی می‌کند. این موضوع با وجود تغییر به درگاه USB-C است، به این معنی که حتی نمی‌توانید Apple Pencil را شارژ کنید. (که از طریق لایتنینگ و بدون آداپتور شارژ می‌شود). دلایلی برای این تصمیم وجود دارد، اما در کل به نظر یک اشتباه است و امیدواریم اپل برای مدل بعدی آن را برطرف کند.

آیپدهای ۲۰۲۳ اپل

قیمت پایین‌تر یا حداقل بدون افزایش قیمت
اپل قیمت آیپد ۱۰.۹ اینچی (۲۰۲۲) را در مقایسه با مدل قبلی خود به میزان قابل‌توجهی افزایش داد، بنابراین برای مدل بعدی، با توجه به اینکه ارزان‌ترین خط تبلت‌های این شرکت است، در حالت ایده‌آل انتظار می‌رود که قیمت آن کاهش یابد یا ثابت بماند. حداقل بسیاری نمی‌خواهند که اپل قیمت آن را بیشتر از این افزایش دهد.

صفحه نمایشی با بازتابش کمتر
در حالی که ما تا حد زیادی از صفحه نمایش آیپد ۱۰.۹ اینچی (۲۰۲۲) راضی بودیم، یکی از مسائلی که در بررسی‌ها متوجه شدیم این بود که فقدان یک پوشش ضد انعکاس به این معنی است که می‌تواند بازتاب‌های زیادی در نمایشگر آن وجود داشته باشد، به خصوص زمانی که در خارج از محیط بسته استفاده می‌شود. ما انتظار نداریم که اپل به صفحه نمایش mini-LED یا OLED کوچ کند و یا حتی پیکسل‌های بیشتری برای iPad 2023 جدید به ارمغان آورد، اما دوست داریم حداقل بتوانیم به راحتی از آن در فضای باز استفاده کنیم، بنابراین امیدواریم این مدل دارای آن پوشش مناسب باشد.

آیپدهای ۲۰۲۳ اپل

حالت‌های بیشتر برای دوربین دستگاه
دوربین‌ها به ندرت در اولویت تبلت‌ها قرار می گیرند و این موضوع در مورد آیپد ۱۰.۹ اینچی (۲۰۲۲) هم صادق است. ما تا حد زیادی با آن راحت هستیم، اما عدم وجود هر دو حالت پرتره و حالت سینمایی محبوب، ناامید کننده است، بنابراین انتظار می‌رود آن‌ها را برای آیپد جدید ۲۰۲۳ اپل مشاهده کنیم.

افزایش و بهبود عمر باتری
آیپد ۱۰.۹ اینچی (۲۰۲۲) در واقع عمر باتری کاملا معقولی دارد و عملکردی مابین حدود ۸ تا ۱۰ ساعت استفاده مداوم را ارائه می‌دهد. این در همان نقطه مقابل اکثر آیپدهای دیگر است، اما وقتی در نظر می گیریم که مک بوک ایر (M2، 2022) در بررسی‌ها بیش از ۱۶ ساعت دوام آورد، تصور می‌کنیم اپل می‌تواند بهتر عمل کند (با توجه به اینکه یک تبلت فاصله بسیار زیادی با یک لپ‌تاپ ندارد و حتی چند ساعت بیشتر تفاوت خاصی را ایجاد می‌کند، بنابراین ما امیدواریم که تمرکز اپل در مدل بعدی روی باتری باشد، زیرا می‌تواند به تضمین جایگاه iPad 2023 در بین بهترین آیپدها کمک کند. نظر شما درباره آیپدهای ۲۰۲۳ اپل چیست؟ آیا آیپدهای ۲۰۲۳ اپل می‌توانند رقابت خوبی را رقم بزنند؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان