حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 4 با نام Maison Margiela معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ چند هفته پیش از همکاری خود با شرکت مد Maison Margiela خبر داد. حال کمپانی کره‌ای امروز نسخه خاص گوشی تاشو گلکسی زد فلیپ 4 خود با نام Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela Edition را معرفی کرد. نسخه محدود این گوشی هوشمند با طراحی منحصربه‌فرد عرضه شده و لوازم جانبی خاص خود را نیز به‌همراه دارد.

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 4 Maison Margiela

سامسونگ بیان می‌کند که نسخه محدود Galaxy Z Flip 4 دارای اخلاق طراحی است که “کاملاً با فلسفه طراحی Maison Margiela که ریشه در سرپیچی، براندازی و رد قراردادها داشته، تطابق دارد.” تمام جنبه‌های گوشی به‌گونه‌ای طراحی شده است که با اصالت و ارزش‌های Margiela مطابقت داشته باشد. این گوشی در رنگ سفید مات و دارای قاب فلزی نقره ای-سفید می‌باشد. چند عنصر در خطوط خاکستری و شفاف وجود دارد که مدارهای داخلی گوشی را نشان می‌دهد.

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 4 Maison Margiela

نسخه خاص گلکسی زد فلیپ 4 Maison Margiela

این گوشی دارای دو قاب منحصربه‌فرد است: قاب چرمی و قاب حلقه. قاب چرمی بازتاب تکنیک نمادین بینچتو خانه مد است که زیبایی بوم سفید و نشان “four stitches” را نمایش می‌دهد که نشان‌دهنده‌ی ناشناس بودن است. این کیس دارای بافت رنگ‌شده منحصربه‌فردی است که می‌تواند در طول زمان تغییر کند. کیس حلقه از رمزگذاری عددی نمادین Maison Margiela به‌عنوان حلقه استفاده می‌کند.

سامسونگ همچنین یک تم رابط کاربری سفارشی برای گوشی خاص خود ایجاد کرده است که دارای تصویر زمینه‌ای می‌باشد که ظاهری واضح و آیکون‌های جدید ایجاد می‌کند. حتی بسته‌بندی جعبه گوشی نیز کاملاً متفاوت است و شکل گوشی را آشکار می‌کند.

Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela Edition از 1 دسامبر 2022 در چین (هنگ‌کنگ)، فرانسه و کره جنوبی در دسترس خواهد بود. این شرکت قیمت آن را اعلام نکرده است. همچنین معلوم نیست که آیا این گوشی در بازارهای جهانی نیز در دسترس خواهد بود یا خیر.

نظر شما درباره نسخه خاص گوشی Galaxy Z Flip 4 Maison Margiela چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی