حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل درحال کار بر روی بهبود سیری با فراخوان آن بدون گفتن عبارت «Hey Siri» است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

مارک گورمن از بلومبرگ گزارش می‌دهد که اپل درحال کار بر روی یک تجربه سیری به‌روزشده با بهبود آن است که الزام استفاده از عبارت «Hey Siri» که درحال‌حاضر برای فراخوانی دستیار صوتی دیجیتالی نیاز است را از میان برمی‌دارد.

بهبود سیری اپل

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود بیان می‌کند که اپل درحال کار بر روی راهی است که دستیار صوتی اختصاصی این شرکت، سیری، بتواند عبارات و دستورات را بدون نیاز به استفاده از عبارت «Hey Siri‌» و درعوض تنها با گفتن «‌Siri» کار کند. گورمن می‌گوید انتظار می‌رود این تغییر در سال آینده یا در سال 2024 اجرا شود.

    «این شرکت درحال کار بر روی ابتکاری است تا عبارت “Hey Siri” را حذف کند تا کاربر فقط با گفتن “Siri” به‌صورت تنها بتواند دستیار صوتی را احضار کند. اگرچه ممکن است این تغییر کوچکی به‌نظر برسد، ایجاد سوئیچ یک چالش فنی است که به مقدار قابل‌توجهی آموزش هوش مصنوعی و کار مهندسی اساسی نیاز دارد.

    این پیچیدگی شامل این است که سیری بتواند عبارت “Siri” را در چندین لهجه و گویش مختلف درک کند. داشتن عبارت دو کلمه “Hey Siri” احتمال اینکه سیستم به‌درستی سیگنال را دریافت کند، افزایش می‌دهد.»

بهبود سیری اپل

بهبود سیری اپل

همانطور که گفته شد، اپل درحال آزمایش این تغییر با کارمندان خود است و داده‌های آموزشی لازم را به‌عنوان بخشی از این فرآیند جمع‌آوری می‌کند.

ماموریت اپل برای تغییر عبارت “Hey Siri” به “Siri” نباید غافل‌گیرکننده باشد. انجام این کار با پیشنهاد آمازون مطابقت دارد، جایی که برای فعال کردن دستیار صوتی این شرکت فقط باید «الکسا» را بگویید، نه «هی الکسا».

گورمن همچنین امروز گزارش داد که اپل در تلاش است تا Siri را در سرویس‌ها و برنامه‌های شخص ثالث ادغام کند تا زمینه و کمک بیشتری به کاربران ارائه دهد.

نظر شما درباره بهبود تجربه سیری توسط اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی