حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ ادعا می کند محصول تاشو اپل تا سال ۲۰۲۴ عرضه می شود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

دو روز پیش بود که ویدیو تبلیغاتی طعنه سامسونگ به اپل برای نداشتن دستگاه تاشو را با هم در ترنجی دیدیم. حالا اما در گزارشی گفته شده که سامسونگ ادعا می کند محصول تاشو اپل تا سال ۲۰۲۴ عرضه می شود.

آیفون تاشو اپل یا آیپد تاشو

امروز نشریه کره‌ای The Elec گزارش داد که سامسونگ جلسه ای با تامین کنندگان برگزار کرده است. در این نشست، شرکت کره‌ای گفت که:

“تولید صفحه نمایش تاشو با نرخ سالانه 80 درصد رشد خواهد کرد.”

علاوه بر این، مدیران سامسونگ گفته اند که اپل باید در سال 2024 وارد حوزه گوشی های تاشو شود. اما این شرکت کوپرتینویی اولین بار یک آیپد تاشو تولید می کند یا یک آیفون تاشو؟

پیش از این، مینگ-چی کو، عنوان کرد که توسعه محصولات دارای صفحه نمایش تاشو اپل در ابتدا بر روی دستگاه های با اندازه متوسط ​​و صفحه نمایش بزرگتر متمرکز بود. بعداً به دستگاه‌های صفحه‌نمایش کوچک مانند آیفون نیز گسترش یافت.

با این حال وی مطمئن است که اپل در این مرحله آیفون با صفحه نمایش تاشو راه اندازی نخواهد کرد. شاید چون هنوز مشخص نیست که یک موبایل تاشو چه هدفی را دنبال می کند.

چند ماه پیش رویترز گزارش داد که سامسونگ در نیمه اول سال 2022 حدود 62 درصد از سهم بازار گوشی‌های هوشمند تاشو را به خود اختصاص داده است. هوآوی با 16 درصد سهم بازار در رتبه دوم قرار دارد، در حالی که اوپو با 3 درصد سهم بازار در رتبه سوم قرار دارد. بر اساس پیش بینی Counterpoint، سهم سامسونگ در نیمه دوم سال میلادی جاری به 80 درصد خواهد رسید.

قلم گوشی تاشو سامسونگ

گوشی تاشو سامسونگ

جن پارک، تحلیلگر ارشد کانترپوینت، گفت:

«محصولات تاشو به سامسونگ کمک کرده اند تا خود را متمایز کند… اپل رقیب اصلی سامسونگ در این بازار خواهد بود و ما انتظار داریم که یک دستگاه تاشو از اپل در سال 2024 یا 2025 عرضه شود.»

اگر پیش‌بینی IDC درست باشد در سال 2022، بیش از 13.5 میلیون گوشی هوشمند با صفحه نمایش تاشو به فروش می‌رسد. این 1.1 درصد از فروش جهانی گوشی های هوشمند را تشکیل می دهد.

در حالی که اعداد قابل توجه نیستند، همان شرکت تحقیقاتی بازار پیش بینی می کند که سهم بازار گوشی تاشو تا سال 2026 به 2.8 درصد خواهد رسید. در عین حال، نرخ رشد برابر با 38.7 درصد خواهد بود. اگر چنین است، اپل نباید فرصت خود را از دست بدهد.

نظر شما چیست؟‌ فکر می کنید اپل چه زمانی به دنیای محصولات دارای نمایشگر تاشو وارد شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)