حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

حالت Light performance mode سامسونگ در گلکسی اس ۲۳ حاضر خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

مدیریت مصرف باتری یکی از مواردی است که کاربران همیشه آن را دوست دارند، البته به شرط آن که خیلی روی عملکرد پردازش تاثیر نگذارد. سامسونگ برای پاسخ به این درخواست، حالت عملکرد سبک را در گلکسی زد فولد ۴ ارایه کرد. خبر خوب اینکه این حالت Light performance mode سامسونگ در گلکسی اس ۲۳ حاضر خواهد بود.

حالت Light performance mode سامسونگ

طبق شایعات، سامسونگ ظرفیت باتری گلکسی S23 و S23 پلاس را افزایش خواهد داد. مدل پایه به 3900 میلی آمپر و مدل پلاس به 4700 میلی آمپر خواهد رسید که این بیش از 200 میلی آمپر ساعت افزایش در هر دو دستگاه خواهد بود. فقط S23 Ultra با ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی مشابه نسل قبلی خود باقی می ماند. در کنار همه این موارد، سامسونگ راه دیگری برای بهبود عمر باتری ارائه خواهد کرد.

حالت عملکرد سبک اوایل امسال برای گوشی های تاشو سامسونگ معرفی شد و به عنوان جایگزینی برای حالت استاندارد عمل می کند. این حالت عمر باتری و خنک بودن را نسبت به عملکرد مطلق در اولویت قرار می دهد.

حالت Light performance mode سامسونگ

حالت Light performance mode سامسونگ

طبق گفته IceUniverse، کاهش عملکرد آنقدرها زیاد ​​نخواهد بود در حالی که کاهش مصرف انرژی قابل توجه خواهد بود. توجه داشته باشید که این حالت متفاوت از حالت معمول ذخیره انرژی یا Power Saving است.

حالت عملکرد سبک بر عملکرد بازی‌ها تأثیر نمی‌گذارد، زیرا پروفایل عملکرد برای آنها همچنان از تنظیمات جداگانه Game Booster استفاده خواهد کرد، همانطور که در حالت عادی است.

اسنپدراگون 8 نسل 2 جدید نتایج امیدوارکننده ای را نشان می دهد، بنابراین افزایش عملکرد چیپست جدید ممکن است کاهش سرعت ناشی از حالت سبک را متعادل کند. همانطور که گفته شد نسل دوم اسنپدراگون ۸ امیدوار است که نسبت به نسل اول و نسخه پلاس آن، در مصرف انرژی کارآمدتر باشد، بنابراین عمر باتری باید بهتر باشد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که گلکسی اس ۲۳ اولترا بتواند به عملکرد باتری درخشان آیفون ۱۴ پرو مکس نزدیک شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)