حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ بهترین کارفرمای جهان در سال 2022 لقب گرفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تجاری، سامسونگ

سامسونگ برای سومین سال متوالی عنوان «بهترین کارفرمای جهان» را از فوربس دریافت کرد. این رتبه‌بندی بر اساس نظرسنجی Forbes-Statista بوده که با بیش از 150 هزار کارمند در 800 شرکت در ایالات‌متحده، بریتانیا، آلمان و سایر کشورها مصاحبه کرده است. این نظرسنجی همچنین کمپانی سامسونگ با 266673 کارمند در سراسر جهان را یکی از «بهترین کارفرمایان برای فارغ‌التحصیلان جدید» معرفی می‌کند.

سامسونگ بهترین کارفرمای جهان

از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی جدید فروبس خواسته شد تمایل خود را برای توصیه کارفرمایان به اعضای خانواده و دوستان ارزیابی کنند. علاوه‌بر این، از آن‌ها خواسته شد تا شرکت‌ها را ازنظر تأثیر اقتصادی، برابری جنسیتی، مسئولیت‌پذیری و توسعه استعداد رتبه‌بندی کنند. نتیجه آن‌که کارمندان سامسونگ ازجمله افرادی بودند که بیشترین رضایت شغلی را از این شرکت داشتند.

یک عامل کلیدی که به اعتبار نظرسنجی کمک می‌کند این است که شرکت‌ها از مشارکت در فرآیند نظرسنجی محدود شده‌اند. آن‌ها قادر به استخدام پاسخ‌دهندگان در نظرسنجی نیستند و ناشناس بودن شرکت‌کنندگان در نظرسنجی تضمین شده است.

سامسونگ بهترین کارفرمای جهان

سامسونگ بهترین کارفرمای جهان

فوربس می‌گوید که «استعفای بزرگ»، یعنی پدیده جهانی کنونی که در آن افراد داوطلبانه کار خود را ترک می‌کنند، پس از شروع آن در اوایل سال 2021، هنوز هم در جریان است. اکنون بیش از هر زمان دیگری، کارمندان برای حقوق‌های بالاتر و مزایای بهتر و همچنین پیشرفت ارزش قائل هستند.

در این شرایط، گروه سامسونگ که دارای 266673 کارمند در سراسر جهان است، در رتبه اول قرار گرفت و به‌عنوان بهترین کارفرمای جهان معرفی شد. این شرکت بالاتر از مایکروسافت، IBM، آلفابت (شرکت مادر گوگل)، اپل، دلتا ایرلاین، عمده‌فروشی Costco، ادوبی، Southwest ایرلاین، Dell و بسیاری دیگر از شرکت‌ها رتبه‌بندی شده است. این نظرسنجی همچنین سامسونگ را یکی از «بهترین کارفرمایان برای فارغ‌التحصیلان جدید» معرفی می‌کند.

دیدگاه شما درباره اهدای عنوان بهترین شرکت کارفرمایی به کمپانی کره‌ای سامسونگ درمیان سایر شرکت‌های مطرح آمریکایی، انگلیسی و آلمانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی