حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایش نرخ فریم بازی در اندروید با نرم افزار Kite شیائومی

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، نرم افزار

شیائومی به تازگی نرم افزار جدیدی را معرفی کرده که برای گیمرها ساخته شده است. نرم افزار جدید Kite نام دارد و یک اپلیکیشن تست نرخ فریم برای بازی ها است. نرم افزار Kite شیائومی برای گوشی های هوشمند اندرویدی ساخته شده تا به گیمرها اجازه دهد عملکرد دستگاه خود را در بازی بررسی کنند.

نرم افزار Kite شیائومی

طبق گزارش‌های رسمی، غول فناوری چینی این نرم افزار جدید را به صورت رایگان در بازار چین عرضه کرده است. پیش از این Tencent یک نرم افزار مشابه داشت و اکنون، شیائومی نیز اپلیکیشن تست نرخ فریم خود را منتشر کرده است.

این شرکت ادعا می‌کند که نرم‌افزار جدید یک ابزار حرفه‌ای بهینه‌سازی عملکرد حرارتی دستگاه را با داده‌های دقیق ارائه می‌کند، در حالی که نیاز به منابع پردازش کم و حتی مصرف انرژی پایین دارد. شیائومی بیان می‌کند که این یک تست ساده است که به انرژی بسیار کمی مصرف می‌کند و می‌توان آن را در پس‌زمینه 24/7 (۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته) اجرا کرد.

نرم افزار Kite شیائومی

نرم افزار Kite شیائومی

در حال حاضر، اپلیکیشن Kite شیائومی با پشتیبانی از بسیاری از مدل‌های رایج گوشی‌های هوشمند اندرویدی عرضه می‌شود. علاوه بر این، با معماری های مختلف CPU محبوب و حتی چندین نسخه اندروید نیز سازگار است.

متأسفانه هنوز هیچ پشتیبانی از iOS و iPhone وجود ندارد، اگرچه ظاهراً نسخه ای برای آن دیگر در دست توسعه است. هنگام استفاده از Kite، گوشی هوشمند می تواند بازی را همزمان اجرا کند تا بهترین نتایج تست را به دست آورد.

مصرف باتری اپلیکیشن Kite شیائومی چقدر است؟

در تست مصرف انرژی، یک بازی به مدت 40 دقیقه روی گوشی هوشمند برند شیائومی اجرا شد. در طول دوره آزمایش هنگام بازی، مصرف انرژی توسط نرم افزار Kite فقط حدود 15 میلی آمپر بود.

به همین دلیل شیائومی مدعی است که این برنامه کمترین قدرت را در بین رقبای خود مصرف می کند. این نرم افزار به صورت رایگان در چین موجود است و علاقه مندان می توانند برای آن را از اینجا دانلود کنند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این نرم افزاری جذاب برای شما باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)