حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل هنوز جزئيات نمایشگر آیفون SE 4 را نهایی نکرده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

راس یانگ، تحلیلگر معتبر صنعت نمایشگر، امروز در توییتی که به‌​​اشتراک گذاشت، بیان کرد که اپل هنوز اندازه نمایشگر آیفون SE 4 خود را نهایی نکرده است. این شرکت درحال بررسی تعدادی از تصمیمات مربوط به اندازه نمایشگر از سایز بین 5.7 تا 6.1 اینچی و همچنین نوع پنل نمایشگر OLED و LCD است.

جزئيات نمایشگر آیفون SE 4 اپل

گفته می‌شود که اپل نمایشگرهای 6.1 اینچی OLED را از دو تأمین‌کننده و همچنین نمایشگرهای 5.7 تا 6.1 اینچی LCD را دو تأمین‌کننده دیگر درنظر گرفته است. با توجه به این اطلاعات، هنوز مشخص نیست که آیا آیفون SE 4 با نمایشگر 5.7 اینچی یا 6.1 اینچی عرضه خواهد شد و آیا این صفحه‌نمایش از پنل OLED یا LCD استفاده خواهد کرد.

یک نمایشگر OLED قطعا گران‌تر خواهد بود، زیرا مدل فعلی آیفون SE از صفحه‌نمایش LCD با حاشیه‌های ضخیم و دکمه هوم Touch ID استفاده می‌کند. سری آیفون‌های پرچمدار اپل مجهز به پنل‌های OLED هستند و همه مدل‌ها از زمان آیفون 12 از OLED استفاده می‌کنند.

این امکان وجود دارد که قیمت پنل‌های OLED به‌اندازه‌ای کاهش یافته باشد که اپل بتواند از آن‌ها برای آیفون SE ارزان‌قیمت خود استفاده کند، به‌خصوص که این گوشی قرار نیست تا دو سال دیگر عرضه شود.

جزئيات نمایشگر آیفون SE 4 اپل

جزئيات نمایشگر آیفون SE 4 اپل

هر دو اندازه نمایشگر 5.7 و 6.1 اینچی در گذشته نیز برای این گوشی شایعه شده بودند، ازجمله از خود یانگ. این که اپل هنوز تصمیم نهایی را پیرامون این موضوع نگرفته است، توضیح می‌دهد که چرا ما همچنان در مورد دو اندازه مختلف پنل نمایشگر، شایعاتی را می‌شنویم.

صرف‌نظر از اینکه اپل مدل بعدی گوشی SE خود را با صفحه‌نمایش 5.7 اینچی یا 6.1 اینچی عرضه کند، یانگ معتقد است که آیفون SE 4 دارای طراحی تمام صفحه با ناچ خواهد بود، اما هنوز مشخص نیست که آیا اپل Face ID را برای این گوشی درنظر می‌گیرد یا به شایعه سنسور اثرانگشت در دکمه پاور حقیقت می‌بخشد.

نظر شما درباره جزئيات نمایشگر ‌iPhone SE‌ 4 اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی