حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بررسی کامل متاورس و بازی دسنترالند | Decentraland

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

بازی دسنترالند یکی از محبوب‌ترین بازی‌های آنلاین در دنیای واقعیت مجازی متاورس است که هم برای کسب درآمد و هم به عنوان سرگرمی گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

امروزه با گسترش سریع متاورس و ارزهای دیجیتال، شرکت‌های بزرگی در زمینه فروش توکن‌ها و ارزهای دیجیتال مشغول فعالیت هستند. گیمرها برای خرید و فروش زمین مجازی در دیسنترالند، از ارز دیجیتال اتریوم یا توکن NFT استفاده می‌‌کنند. این بازی پرطرفدار بر بلاک چین مبتنی است و حق مالکیت آیتم‌های داخل بازی با روش‌های دارای قابلیت تایید کد رهگیری به گیمرها ارائه می‌شود‌. برای کسب درآمد از طریق دیسنترالند باید با نحوه صحیح این بازی آشنا باشید. پروژه این بازی اولین بار توسط دو فرد اهل آرژانتین به نام‌های استبان اوردانو و آری میلیچ ایجاد شده و تا به امروز توسعه یافته‌است. قیمت هر قطعه زمین دیجیتال در سال 2017 با 20 دلار و از طریق ارز دیجیتال MANA معامله می‌شد. در این مقاله قصد داریم اطلاعات بیشتری درباره بازی دیسنترالند و نحوه کسب درآمد از طریق آموزش بازی دیسنترالند در اختیار علاقه‌مندان قرار دهیم.

 

آشنایی با دیسنترالند(Decentraland)

بازی دیسنترالند به عنوان یک بازی متاورسی بر روی بلاک چین اتریوم، برای اولین بار در سال 2017 به کاربران ارائه شد. گیمرها در این بازی می‌توانند پس از ساخت شخصیت یا کاراکتر خود، وارد فضای بازی شوند و با استفاده از توکن‌های عرضه‌شده در صرافی‌ ارز دیجیتال، ابزارها و لباس‌های مورد نیاز بازی را خریداری کنند. در محیط بازی دیسنترالند، کاربران می‌توانند زمین‌های مجازی را خریداری و بناهای گوناگونی بسازند. گیمرها برای خرید زمین مجازی در این بازی پرطرفدار به ارز دیجیتال ویژه همین بازی به نام ارز دیجیتال MANA نیاز دارند. نحوه انجام این بازی روند بسیار ساده‌ای دارد و همه افراد به راحتی می‌توانند آن را یاد بگیرند. گیمرهای این بازی با خرید و فروش زمین‌های مجازی به یک درآمد آنلاین دست پیدا می‌کنند. پلتفرم دیسنترالند به مرور زمان امکان پرداخت‌های بین‌المللی، پیاده‌‌سازی اپلیکیش‌های تعاملی و ارتباطات مختلف را برای کاربران خود فراهم کرده‌است.

آموزش بازی دیسنترالند برای کسب درآمد

در این بخش از مقاله، به آموزش بازی دیسنترالند و نحوه شروع آن می‌پردازیم. برای شروع بازی و ایجاد حساب کاربری، ابتدا باید با استفاده از مرورگر رایانه وارد سایت بازی دیسنترالند شوید. با استفاده از اقلام موجود در این بازی، می‌توان برای خرید توکن یا ارز دیجیتال مخصوص این بازی یعنی ارز دیجیتال مانا MANA اقدام کرد. مرورگرهایی مانند کروم، فایرفاکس، بریو، اج، اپرا که برای اجرای دیسنترالند استفاده می‌شوند باید به‌روز باشند. برای وارد‌شدن به دنیای این بازی، اصلا نیازی به توکن نیست. پلتفرم دیسنترالند مبتنی بر وب بوده و به راحتی با استفاده از یک کلیک می‌توانید در مرورگر به آن دسترسی داشته‌باشید. انجام این بازی ساده و راحت است و هر گیمر از همان ابتدای بازی باید برای اتصال کیف پول خود اقدام کند. گیمرهایی که از قبل کیف پول‌های فورتماتیک یا متامسک به کار برده‌اند، برای این بازی هم می‌توانند همین کیف پول‌ها را متصل کنند. انجام بازی دیسنترالند فقط از طریق کامپیوتر امکان‌پذیر است و هنوز قابلیت پشتیبانی از دستگاه‌های موبایل را ندارد. برای ایجاد آواتار بازی به عنوان یک فرآیند راحت و سریع، گزینه‌های زیادی وجود دارد. بعد از انتخاب آواتار، از کاربران درخواست می‌شود که موافقت خود را با ضوابط و شرایط بازی دیسنترالند اعلام کنند.

بعد از این مرحله به بخش جمینی پلازا انتقال می‌یابید. در این مرحله، آموزش بازی دیسنترالند توسط ربات کوچک پرنده‌ای به نام آلیس انجام می‌شود‌. این ربات با توضیح کامل اصول اولیه این بازی به کاربران کمک زیادی می‌کند‌. برای حرکت در بازی دیسنترالند از کلیدهای D، W، S و A، برای کنترل زوایای دوربین از موس و برای پرش از اسپیس استفاده می‌شود. برای جابه‌جا‌شدن بین نمای اول شخص و سوم شخص، باید کلید V را فشار دهید. برای تسلط به کلیدهای دیگر هم باید وارد جریان بازی شوید تا به مروز زمان با کاربری همه آن‌ها آشنا شوید‌. گشت و گذار در محیط بازی دیسنترالند، از جذابیت بالایی برخوردار است و سازه‌های سرگرم‌کننده‌ای دارد؛ اما برای به‌دست‌آوردن سود بیشتر، باید ابتدا برای تهیه ارز دیجیتال مانا اقدام کنید. این بازی به گیمرها اجازه می‌دهد تا توکن‌های غیرمثلی موسوم به لند را معامله کنند. تعداد زیادی از توکن لندهای موجود در این بازی، قابلیت خرید و فروش دارند. لغت انگلیسی LAND در این بازی به معنای زمین است و توکن‌های نشان‌دهنده مالکیت زمین‌های مجازی را با همین نام می‌شناسند. کاربرانی که به عنوان صاحب لند در این بازی محسوب می‌شوند، در زمین مجازی خود می‌توانند هر چیزی بسازند.

معرفی رمز ارز دیجیتال مانا در بازی دیسنترالند

رمز ارز دیجیتال مخصوصی که در بازی دیسنترالند مورد استفاده قرار می‌گیرد، مانا یا MANA نام دارد. توکن مانا برای خرید LAND یا قطعات زمین در این بازی و خرید خدمات داخلی و محصولات موجود در بازی کاربرد دارد. بعد از خرید لند‌، ارز دیجیتال مانای پرداخت شده بعد از خرید توسط دیسنترالند سوزانده می‌شود. تیم این پروژه در شروع کار هر یک از قطعات زمین موجود در بازی را با قیمت هزار مانا به فروش می‌رساند؛ اما امروزه با وجود بازار ثانویه، ارزش لند در این بازی مدام در حال نوسان است. ارزان‌ترین زمین در این بازی دارای ارزش 11750 MANA و گران‌ترین زمین دارای ارزش 2000000 MANA برابر با 175578 دلار است. فروشندگان زمین‌های گران در این بازی سود بسیار خوبی به دست می‌آورند.

آشنایی با روش‌های کسب درآمد در بازی دیسنترالند

روش‌های کسب درآمد در بازی Decentraland عبارتند از:

  • • ذخیره یا خرید مانا به عنوان واحد پول این بازی برای انجام فعالیت‌هایی مانند قمار یا خرید بلیط
  • • تولید و فروش پوشاک برای شخصی‌سازی آواتار جهت انعکاس شخصیت کاربر
  • • ارائه خدماتی مانند بازاریابی، مدل‌سازی سه بعدی، ساخت فیلم، کدنویسی، هنر و پوشاک به عنوان فرصت‌های شغلی به بازیکنان دیگر این بازی
  • • سرمایه‌گذاری در خرید لند یا زمین و فروش آن در هنگام بالارفتن قیمت زمین‌ها
  • • به دست آوردن امتیاز و دارایی با انجام بازی و به فروش رساندن دارایی‌ها با سود بیشتر
  • • ایجاد باشگاه و دریافت پول از کاربران برای اجرای کنسرت از طریق آواتارها و گوش‌دادن به صدای دیجی‌های موزیک
  • • ساخت کازینو از طریق توکن‌های غیرمتمرکز در این بازی و تعامل با گیمرهای دیگر برای کسب پول نقد

افتتاح حساب از طریق سایت‌های معتبر برای استفاده از امکانات متاورس

امروزه کاربران زیادی برای سرگرمی و کسب درآمد به انجام بازی دیسنترالند به عنوان یکی از پرطرفدارترین بازی‌های متاورسی می‌پردازند. با توجه به تحریم‌های صورت گرفته بر علیه ایران، ثبت نام در این بازی برای کاربران ایرانی مقداری سخت است. به همین دلیل سایت‌های معتبر زیادی با ارائه خدمات باکیفیت به کاربران ایرانی کمک می‌کنند که در صرافی‌های معتبر دنیا برای ورود به دنیای متاورس و بازار ارزهای دیجیتال ثبت نام کنند و به انجام بازی دیسنترالند بپردازند و سود خوبی به دست آورند.

جمع‌بندی

در این مقاله چند روش کسب درآمد از نحوه بازی Decentraland را توضیح دادیم. افرادی که به عنوان یک فریلنسر یا به عنوان کارمند یک شرکت حقوق ثابت دارند، برای کسب سود بیشتر می‌توانند در این بازی سرمایه‌گذاری کنند. برای خرید توکن یا ارز دیجیتال MANA باید به خوبی تحقیق کنید و فقط به پیش‌بینی‌های ارائه شده توسط تحلیل‌گران اکتفا نکنید؛ زیرا گاهی این پیش‌بینی‌ها ممکن است اشتباه‌باشند. قبل از سرمایه‌گذاری و خرید لند در این بازی، باید بررسی‌های لازم را به خوبی انجام دهید تا ریسک خرید را کاهش دهید.

شما دوستان عزیز برای تحلیل بهتر و بیشتر بازی های دنیای متاورس و NFT ها میتوانید به وبسایت کریپتوباز مراجعه کنید .

منبع : کریپتوباز باز , مرجع NFT و متاورس ایران

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی