حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا دو گوشی تاشو از سری ریزر برای سال آینده معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

پس از ماه‌ها افشاگری و تیزر، موتورولا سرانجام در ماه آگوست امسال نسل دوم گوشی تاشو خود با نام Moto Razr 2022 را معرفی کرد. اگرچه موتورولا تاکنون Razr 2022 را در بازارهای بین‌المللی عرضه نکرده است؛ اما گزارش شده است که این شرکت درحال کار بر روی دو گوشی تاشو دیگر از سری ریزر برای سال آینده میلادی است تا سلیقه‌های مختلف را پوشش دهد.

دو گوشی تاشو ریزر موتورولا

به‌گفته‌ی افشاگر مشهور، Evan Blass، موتورولا درحال کار بر روی دو دستگاه تاشو Razr برای سال 2023 با نام‌های رمز Juno و Venus است. درحالی‌که این افشاگری جزئیات دیگری را در مورد این دستگاه‌ها فاش نمی‌کند، ما حدس می‌زنیم که حداقل یکی از این دو مدل، به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 آینده کوالکام مجهز شود. موتورولا همچنین می‌تواند یک تراشه میان‌رده مانند اسنپدراگون 7 نسل 1 را روی مدل دیگر قرار دهد تا قیمت پایین‌تری را برای آن هدف قرار دهد. بااین‌حال، ما درحال‌حاضر هیچ تأییدیه‌ای از جانب موتورولا نداریم.

دستگاه‌های Motorola Razr پیش‌رو احتمالاً در سه‌ماهه دوم سال آینده وارد بازار خواهند شد و ما انتظار داریم که موتورولا جزئیات بیشتری را در ماه‌های منتهی‌به عرضه به‌اشتراک بگذارد. به جرأت می‌توان گفت که برای دستیابی به دستگاه‌های جدید باید مدتی صبر کنیم، به‌خصوص که نسل فعلی Moto Razr هنوز به‌طور گسترده در دسترس نیست. افشاگری اوایل ماه جاری ادعا کرد که Razr 2022 می‌تواند به‌زودی راهی اروپا شود، اما موتورولا هنوز این مورد را تأیید نکرده است.

دو گوشی تاشو ریزر موتورولا

دو گوشی تاشو ریزر موتورولا

اگر به‌دنبال یک گوشی تاشو جمع‌وجور جدید هستید، می‌توانید منتظر بمانید تا موتورولا Razr 2022 به‌صورت جهانی عرضه شود یا می‌توانید Galaxy Z Flip 4 را انتخاب کنید. همان‌طور که بررسی‌های مختلف از گوشی Moto Razr 2022 اشاره کرده‌اند، Galaxy Z Flip 4 جایگزین بهتری برای جدیدترین گوشی تاشو Razr موتورولا است و عملکرد دوربین بهتر و تجربه نرم‌افزاری یکدست‌تری را ارائه می‌دهد.

نظر شما درباره احتمال معرفی دو گوشی تاشو ریزر موتورولا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی