حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان سامسونگ Galaxy A04e با اندروید ۱۲ رسما معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

کم کم اعضای سری ۴ گلکسی A رسما رونمایی می‌شوند. امشب نوبت به گوشی ارزان سامسونگ Galaxy A04e است که با اندروید ۱۲ رسما معرفی می‌شود. یک دستگاه با طراحی جدید سامسونگ و تراشه ناشناخته که البته حدس می‌زنیم مدیاتک Helio G35 باشد.

سامسونگ Galaxy A04e

گلکسی A04e مرموز و ارزان قیمت دیروز در یک گواهی بلوتوث مشاهده شد و طولی نکشید که سامسونگ این گوشی ارزان قیمت جدید را، هرچند بی سر و صدا اما رسما معرفی کرد. این غول فناوری کره ای به تازگی گوشی Galaxy A04e را از طریق پورتال اختصاصی خود تایید کرده است.

بیایید با واضح ترین اطلاعات، یعنی طراحی بیرونی شروع کنیم. گلکسی A04e در سه رنگ آبی، برنزی و مشکی نمایش داده می‌شود. این گوشی مقرون به صرفه دارای یک بریدگی نمایشگر Infinity-V برای دوربین سلفی است و دو دوربین پشتی را در کنار فلاش LED ارائه می کند.

به نظر می رسد که این گوشی دارای طراحی یکپارچه پلاستیک است، به این معنی که فریم دوری ندارد که قسمت نمایشگر را از پنل پشتی جدا کند. در عوض، قاب پشتی به صورت یکپارچه دور لبه‌های گوشی می‌پیچد که یک ویژگی طراحی رایج برای دستگاه‌های مقرون‌به‌صرفه سامسونگ است.

طراحی جدید و ساده سامسونگ برای گلکسی A04e

طراحی جدید و ساده سامسونگ برای گلکسی A04e

گوشی هوشمند ارزان قیمت جدید سامسونگ دارای نمایشگر بزرگ LCD PLS در اندازه 6.5 اینچی و رزلوشن HD+ است. برای دوربین اصلی یک نمونه 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و دوربین عمق سنج 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4  را دارد. دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با f/2.2 است.

از نظر حافظه، گلکسی A04e با 3 یا 4 گیگابایت رم و 32/64/128 گیگابایت حافظه داخلی در دسترس خواهد بود. این دستگاه دارای یک اسلات کارت microSD است که می تواند مموری کارت SD تا 1 ترابایت حافظه را بخواند. سامسونگ تراشه‌ای که گلکسی A04e را تامین می‌کند تایید نکرده، اما از آنجایی که به نظر می‌رسد این گوشی شباهت‌های زیادی با گلکسی M04 معرفی‌نشده دارد، تراشه آن می تواند Helio G35 مدیاتک باشد.

سایر مشخصاتی که امروز توسط سامسونگ تایید شده اند عبارتند از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، LTE، وای فای 802.11 b/g/n (2.4 گیگاهرتز)، بلوتوث 5.0، امنیت Samsung Knox با سنسورهای نور و مجاورت و شتاب سنج و رابط کاربری One UI Core 4.1 بر اساس اندروید 12.

هنوز قیمت گلکسی A04e سامسونگ رسما اعلام نشده است. نظر شما درباره این گوشی اقتصادی سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)