حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اندروید 13 Go Edition با طراحی Material You برای گوشی‌های سطح پایه معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۳

از زمانی که گوگل برای اولین بار نسخه Go سیستم‌عامل اندروید را منتشر کرد، پنج سال می‌گذرد. هدف نسخه جدید این بود که پلتفرم اصلی موبایل را برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه‌تری که فضای ذخیره‌سازی یا حافظه رم زیادی ندارند، تطبیق دهد. امروزه بیش از 180 میلیون نفر تنها در دوازده ماه گذشته از این نسخه از سیستم‌عامل اندروید استفاده کرده‌اند. حال، گوگل به‌تازگی تصمیم گرفته است اندروید 13 Go Edition با سبک طراحی Material You را معرفی کند.

اندروید 13 Go Edition

با معرفی نسخه جدید Android 13 Go، گوگل نقطه‌عطف قابل‌توجهی را برای شمار زیادی از کاربران سیستم‌عامل همراه خود رقم می‌زند؛ چراکه اکنون بیش از 250 میلیون دستگاه فعال ماهانه وجود دارد که از Android Go بهره می‌برند.

برای اطمینان از اینکه گوگل قادر به خدمت‌رسانی به تعداد رو به رشد کاربران است، این شرکت بر روی سه بخش مهم تمرکز خواهد کرد. اطمینان، سهولت استفاده و سفارشی‌سازی با نسخه اندروید 13 Go، تجربه بهتری را برای همه فراهم می‌کند.

وقتی در مورد به‌روزرسانی نرم‌افزار ازطریق روش‌های معمولی صحبت می‌کنید، این حالت فضای ذخیره‌سازی زیادی را می‌گیرد. بااین‌حال، با نسخه Android 13 Go، گوگل به‌روزرسانی‌های سیستم Google Play را برای دستگاه‌ها ارائه کرده تا اطمینان حاصل کند که دستگاه‌ها می‌توانند به‌روزرسانی‌های مهم نرم‌افزاری را خارج از نسخه‌های اصلی اندروید بدون هیچ مشکلی دریافت کنند. این امر تحویل به‌روزرسانی‌های حیاتی را بدون به خطر انداختن فضای ذخیره‌سازی دستگاه بسیار ساده‌تر می‌کند. گوشی بهره‌مند از این نسخه، در طول زمان به‌روز خواهد ماند و برای تجربه بهترین نرم‌افزار لازم نیست منتظر نسخه بعدی یا فشار نرم‌افزاری از سوی سازنده آن باشد.

اندروید 13 Go Edition

اندروید 13 Go Edition

علاوه‌بر این، با Android 13 Go، گوگل اطلاعات هوشمندی را اضافه کرده است که به شما کمک می‌کند از گوشی خود نهایت استفاده را ببرید. نسخه جدید ویژگی Discover را برای شما به ارمغان می‌آورد که به شما امکان می‌دهد از صفحه اصلی خود به سمت راست بکشید و فهرستی از مقالات و همچنین محتوای دیگری را که ممکن است به آن علاقه‌مند باشید، مشاهده کنید.

گوگل بر این باور است که همه باید بتوانند گوشی‌های خود را آن‌طور که می‌خواهند سفارشی‌سازی کنند و با نسخه Android 13 Go، شما برای اولین بار طراحی Material You را دریافت می‌کنید. کاربران می‌توانند کل طرح رنگ گوشی خود را سفارشی کنند تا بتوانند با والپیپر خود هماهنگ شوند. هنگامی‌که والپیپر را تنظیم می‌کنید، طرح‌های رنگی مربوطه را برای انتخاب خواهید دید.

آخرین اما نه کم‌اهمیت ویژگی‌های Android 13 Go، مشابه اندروید 13 خالص می‌باشد مانند مجوزهای اعلان، تنظیمات زبان برنامه و موارد دیگر. گوگل اعلام کرده است که دستگاه‌هایی که با جدیدترین و سبک‌ترین نسخه اندروید ارائه می‌شوند، سال آینده وارد بازار خواهند شد.

نظر شما درباره اندروید 13 Go Edition و ویژگی‌های آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی