حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto X40 با Snapdragon 8 Gen 2 تا پایان سال ۲۰۲۲ ارایه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

کم کم به انتهای سال ۲۰۲۲ نزدیک می‌شویم و انتظار داریم عرضه زودهنگام پرچمدار برندهای تلاشگر برای کسب احترام کاربران، با تراشه پرچمدار جدید کوالکام انجام شود. در بین این برندها می‌توان نام موتورولا و شیائومی را دید که در ربودن لقب “اولین” استفاده کننده از یک تراشه رقابت قابل توجهی دارند. امشب در گزارشی می‌خوانیم که موتورولا Moto X40 با Snapdragon 8 Gen 2 تا پایان سال ۲۰۲۲ ارایه خواهد شد.

موتورولا Moto X40 با Snapdragon 8 Gen 2

اواخر پاییز ۱۴۰۰ بود که موتورولا Moto X30 (که در بازار جهانی با نام Moto Edge 30 Pro شناخته می شود) در چین عرضه شد. اکنون، به نظر می رسد که این شرکت متعلق به لنوو در حال کار بر روی جانشین X30 است که به احتمال زیاد با نام Moto X40 عرضه می شود.

این گوشی اخیراً در سایت صدور گواهینامه 3C چین مشاهده شده است. امشب هم یک منبع قابل اعتماد برخی از مشخصات کلیدی گوشی هوشمند را به اشتراک گذاشته است.

موتورولا Edge 30 Neo

گقته می‌شود گوشی هوشمند Moto X40 به صفحه نمایش FHD+ مجهز خواهد شد و از چیپستِ هنوز معرفی نشده اسنپدراگون ۸ نسل ۲ توان می گیرد. علاوه بر این، ادعا می شود که این دستگاه دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی است.

همچنین احتمال دارد که Moto X40 قیمت پایینی خواهد داشت و می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین گوشی های هوشمند با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 باشد.

موتورولا موتو ایکس ۴۰ ادعایی با شماره مدل XT2301-5 اخیراً در گواهی 3C مشاهده شد. لیست مذکور نشان داد که این گوشی از شارژ سریع 68 واتی پشتیبانی می کند. درست مانند مدل سال قبل، X40 می تواند با نام Moto Edge 40 Pro در بازار جهانی عرضه شود.

موتورولا هنوز وجود Moto X40 را تایید نکرده است، بنابراین باید برای اطلاعات رسمی منتظر ماند.

موتورولا Moto Edge X30 معرفی شد: اولین گوشی با Snapdragon 8 Gen 1 و سلفی ۶۰ مگاپیکسلی!

برای یادآوری بد نیست بگویم که نسل قبلی این گوشی یعنی Moto X30 دارای یک صفحه نمایش 6.7 اینچی OLED با رزلوشن FHD+ بود که از رفرش‌ریت 144 هرتز و تاچ‌سمپل‌ریت 576 هرتز را ارائه می دهد.

در قلب آن چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 با حداکثر 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده بود. این گوشی دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی را در جلو ارائه می‌کرد. این دستگاه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 68 واتی همراه است.

نظر شما چیست؟ منتظر پرچمدار اقتصادی موتورولا آن هم با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)