حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل درحال کار بر روی پایه آیپد به‌منظور تبدیل آن به نمایشگر هوشمند است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق آخرین گزارش‌های منتشرشده، اپل تاکنون بر روی یک پایه قابل‌اتصال برای آیپد کار کرده است که به مشتریان امکان می‌دهد تا این دستگاه را به یک نمایشگر خانگی هوشمند تبدیل کنند، مشابه رویکرد گوگل با پیکسل تبلت.

پایه آیپد اپل

در آخرین رویداد گوگل، این شرکت اعلام کرد که به‌زودی یک پایه شارژ را ارائه می‌کند که به‌صورت مغناطیسی به پشت پیکسل تبلت آینده متصل می‌شود و اساساً آن را به یک نمایشگر هوشمند مانند Nest Hub و Nest Hub Max تبدیل می‌کند. گورمن امروز ادعا کرد که انتظار دارد اپل در سال آینده ازطریق لوازم جانبی پایه که جداگانه فروخته می‌شود، عملکرد مشابهی را به آیپد بیاورد؛ این عملکرد باعث می‌شود تا نمایشگر و بلندگوی هوشمند به‌نوعی با یکدیگر ترکیب شوند.

گورمن در آخرین نسخه از خبرنامه Power On خود می‌نویسد:

«به من گفته شده که اپل در تلاش است تا در سال 2023 عملکرد مشابهی را به آیپد بیاورد. سال گذشته گزارش دادم که اپل درحال بررسی یک دستگاه مستقل است که یک آیپد را با یک هاب بلندگو ترکیب می‌کند. ایده این است که چیزی را ارائه دهید که کاربران بتوانند روی پیشخوان آشپزخانه، در اتاق نشیمن یا روی میز خواب خود قرار دهند. اما اپل همچنین روی لوازم جانبی اتصال آیپد کار کرده است که می‌تواند به‌طور جداگانه بفروشد و بسیاری از کارهای مشابه را انجام دهد.»

پایه آیپد اپل

پایه آیپد اپل

یک لوازم جانبی اتصال به آیپد می‌تواند به کاربران این امکان را بدهد تا تبلت خود را برای کنترل عملکردهای مختلف خانه خود ازطریق برنامه Home، برقراری تماس FaceTime با استفاده از دوربین جلویی آیپد با Center Stage و موارد دیگر استفاده کنند.

در مقایسه با گوگل و آمازون، اپل جزئيات پایینی را در مورد محصولات خانگی خود حفظ کرده است و فقط هوم پاد مینی را در اکتبر 2020 عرضه کرد و سپس هوم پاد اصلی را در مارس 2021 توقف تولید کرد. هوم پاد جدید با اندازه کامل یکی از چندین محصولی است که اپل انتظار می‌رود آن را عرضه کند. طبق شایعات، هوم پاد جدید با اندازه کامل همان طراحی بلندگوی هوشمند اصلی را حفظ خواهد کرد، اما عملکرد سریع‌تر و احتمالاً نمایشگر جدیدی دارد.

 

نظر شما درباره احتمال عرضه یک پایه آیپد برای تبدیل این تبلت به یک نمایشگر هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی