حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس Nord N300 با تراشه مدیاتک ماه آینده معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | وان‌پلاس

کمپانی وان پلاس به‌تازگی جزئیات کمی درباره گوشی آینده Nord N300 خود را فاش کرده است. سخنگوی این شرکت، Spenser Blank، اخیرا به وب‌سایت theverge تأیید کرده است که این دستگاه که به‌عنوان جانشین Nord N200 5G در بخش میان‌رده شناخته می‌شود، با شارژ 33 واتی، تراشه مدیاتک و نمایشگر 90 هرتزی ماه آینده میلادی به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

وان پلاس Nord N300

سری Nord وان پلاس به‌دلیل قرارگیری در بخش میان‌رده با بودجه محدود معروف است و معمولاً با مشخصات نه‌چندان سطح بالا عرضه می‌شوند. این دستگاه‌ها عموما نمایشگر معمولی داشته و حتی از تراشه قدرتمندی نیز بهره نمی‌برند.

برخلاف معمول، Nord N300 قرار است با شارژ 33 واتی عرضه شود؛ بسیار فراتر از آن چیزی که اکثر تلفن‌های موجود در بازار در این رده قیمتی از آن استفاده می‌کنند. سرعت شارژ کامل Nord N300 احتمالاً زیر یک ساعت خواهد بود، اگرچه وان پلاس هنوز جزئیات زیادی را فاش نکرده است. به‌عنوان یک چارچوب مرجع، پیکسل 7 پرو با توان 23 وات شارژ می‌شود. در مقایسه، OnePlus 10T قادر به شارژ 125 واتی است که می‌تواند یک گوشی را تا 100 درصد در مدت‌زمان زیر 20 دقیقه شارژ کند. نسل قبلی N200 تنها از شارژ 18 واتی پشتیبانی می‌کرد؛ بنابراین این یک قدم بزرگ است.

وان پلاس Nord N300

وان پلاس Nord N300

با گنجاندن سرعت شارژ بالا، N300 یک پردازنده مدیاتک را نیز در خود جای خواهد داد. در سایر جهات، این گوشی یک نمایشگر 90 هرتز نیز در اختیار دارد. اگر N300 قیمتی مشابه N200 داشته باشد، قطعاً در بخش میان‌رده جای خواهد گرفت.

به‌غیر از چند ویژگی کوچک، وان پلاس اطلاعات زیادی را ارائه نداده است. این شرکت همچنین تاریخ خاصی را برای معرفی کامل Nord N300 منتشر نکرده، اگرچه می‌دانیم که دستگاه جدید «ماه آینده» در آمریکای شمالی نیز فروش خواهد رفت.

نظر شما درباره معرفی گوشی هوشمند جدید وان پلاس نورد N300 و مشخصات احتمالی این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی