حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

احتمالا آیفون 5C و iPad mini 4 به لیست محصولات منسوخ شده اضافه می‌شوند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

ظاهراً اپل قصد دارد در نوامبر ۲۰۲۲، دو دستگاه را به لیست دستگاه‌ های منسوخ شده خود اضافه کند. اگر این گزارش درست باشد، آیفون 5C و آیپد مینی ۴ جدیدترین محصولات اضافه شده به این لیست خواهند بود. iphone 5C در سپتامبر ۲۰۱۳ معرفی شده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این گزارش بپردازیم.

دیگر تعمیرات سخت افزاری آیفون 5C و iPad mini 4 به صورت رسمی ارائه نخواهد شد

اپل پس از گذشت ۵ سال از معرفی یک دستگاه آن را vintage (قدیمی) می‌نامند. اما هنگامی که هفت سال از رونمایی یک محصول گذشت آن را «منسوخ شده» خواهد نامید. چندی پیش نیز آیفون ۶ وارد لیست مذکور شد. هم اکنون به نظر می‌رسد که نوبت به آیفون 5C رسیده است. تلفن هوشمند مذکور که در سپتامبر ۲۰۱۳ معرفی شده بود، دستگاه بعدی لیست محصولات منسوخ شده اپل خواهد بود. با توجه به آنکه از زمان عرضه این محصول تقریباً ۹ سال میگذرد انتشار این خبر چندان تعجب آور نیست.

iphone 5C

 

مطابق با گزارش Gizmochina، آیفون 5C به عنوان نسخه مقرون به صرفه پرچمدار اپل (iphone 5s) در سال ۲۰۱۳ رونمایی شده بود. از طرفی دیگر، آیپد مینی ۴ با صفحه نمایش کوچک ۷.۹ اینچی خود، برچسب قیمتی مقرون به صرفه تری را نسبت به مدل های بزرگ تر آیپد داشت. نسخه های گران تر آیپد بازار کاربران حرفه ای را هدف قرار داده بودند. اما این نسخه برای کاربران عادی طراحی شده بود. هنگامی که محصولی لیست دستگاه های منسوخ شده اضافه شود به آن معناست که دیگر پشتیبانی سخت افزاری دریافت نخواهد کرد. پشتیبانی نرم افزاری این دستگاه ها نیز مدتی قبل به پایان رسیده بود. اما هم اکنون تعمیرات سخت افزاری نیز برای این دستگاه ها عرضه نمی‌شود. آیفون ۵ سی از باتری ۱,۵۱۰ میلی آمپری استفاده می‌کرد و برای تامین نیروی پردازشی به تراشه Apple A6 متکی بود.

آیفون 6 اپل در دسته محصولات منسوخ شده قرار گرفت

نظر شما چیست؟ آیا شما هنوز هم از محصولات منسوخ شدن اپل استفاده می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی