حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ویژگی سینک شدن گالری MIUI را برای کاربران جهانی متوقف می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی

مانند iCloud اپل، شیائومی دارای پلتفرم خدمات ذخیره‌سازی اطلاعات خود با نام Xiaomi Cloud است که می‌تواند برای ذخیره داده‌های مهم ازجمله عکس‌ها، مخاطبین و یادداشت‌ها استفاده شود. این شرکت همچنین دارای قابلیتی است که به کاربران امکان می‌دهد عکس‌ها و ویدیوهای گالری خود را با فضای ابری سینک کنند. بااین‌حال، امروز، شیائومی اعلام کرد که قابلیت سینک شدن گالری ابری MIUI را برای کاربران جهانی متوقف می‌کند.

توقف ویژگی سینک شدن گالری MIUI شیائومی

طبق اعلامیه رسمی این شرکت، ویژگی Gallery Sync دیگر توسط Xiaomi Cloud پشتیبانی نخواهد شد. شیائومی هنوز تاریخ دقیقی را برای توقف این ویژگی مشخص نکرده است اما گفته می‌شود که از سال 2023 شروع خواهد شد.

کاربرانی که عکس‌ها و ویدیوهای خود را در فضای ابری ذخیره کرده‌اند، همچنان ازطریق Google Photos به آن‌ها دسترسی خواهند داشت. ظاهراً شیائومی برای پشتیبانی از انتقال و پشتیبان‌گیری از داده‌ها با گوگل همکاری می‌کند.

به‌منظور ایمن نگه‌داشتن عکس‌ها و ویدیوها، شیائومی روشی مناسب برای انتقال محتوای گالری همگام‌سازی موجود به Google Photos ارائه می‌کند. علاوه‌بر این، کاربران می‌توانند داده‌های خود را از Xiaomi Cloud به دستگاه‌های محلی یا رایانه‌های شخصی خود دانلود کنند.

توقف ویژگی سینک شدن گالری MIUI شیائومی

توقف ویژگی سینک شدن گالری MIUI شیائومی

در این پست ذکر شده است که پنجره انتقال Google Photos در سال 2023 بسته می‌شود و گزینه‌های دانلود داده‌ها آفلاین خواهند شد. پس از آن، تمام داده‌های گالری موجود که در Xiaomi Cloud ذخیره شده‌اند، برای همیشه حذف خواهند شد.

علاوه‌بر این، شیائومی تمام عضویت‌های شیائومی در Cloud را لغو می‌کند و به کاربران بازپرداخت کامل داده می‌شود. بااین‌حال، تاریخ شروع به‌کار این حالت هنوز مشخص نیست. همچنین لازم‌به‌ذکر است که سایر ویژگی‌های ابری شیائومی مانند همگام‌سازی و تهیه نسخه پشتیبان از سایر اطلاعات (مانند مخاطبین، پیام‌ها و یادداشت‌ها) همچنان قابل‌استفاده است.

نظر شما درباره توقف ویژگی سینک شدن گالری MIUI شیائومی برای کاربران جهانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی