حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عمر باتری پوکو M5s مشخص شد: ۵۰۰۰ میلی‌آمپری جذاب

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو، عمر باتری

ماه گذشته بود که پوکو M5s رسما معرفی شد. دستگاه اقتصادی که شاید نسل قبلی مستقیمی نداشته باشد اما آمده تا یک عضو اقتصادی سری Poco M باشد. امروز عمر باتری پوکو M5s مشخص شده و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری جذاب را نشان می‌دهد.

عمر باتری پوکو M5s

گوشی Poco M5s مانند بسیاری از محصولات دیگر Redmi و Poco از یک باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی تغذیه می کند و درست مانند سایر میان رده‌های شیائومی با باتری‌های بزرگ، این گوشی نیز عملکرد باتری خوبی دارد.

پوکو M5s امتیاز کلی 132 ساعت را ثبت می‌کند. وبگردی حدود ۱۶ ساعت و مدت زمان پخش ویدیو نزدیک به ۱۷ ساعت واقعا عملکرد خوبی است. همچنین مدت زمان مکالمه روی شبکه 3G بالای ۳۶ ساعت استقامت دارد.

پوکو M5s

پوکو M5s

مقایسه عمر باتری پوکو M5s با دیگر رقبا

مقایسه عمر باتری پوکو M5s با دیگر رقبا

پوکو M5s همچنین استفاده بسیار بهینه ای را در حالت آماده به کار ارائه می دهد و حدود 1٪ کاهش به ازای هر 6 ساعت ثبت می کند.

سرعت شارژ پوکو M5s

پوکو M5s از شارژ سریع 33 واتی پشتیبانی می‌کند و با شارژری با همین توان درون جعبه ارایه می‌شود. پوکو تبلیغ می کند که این گوشی در 30 دقیقه با شارژر مذکور از 0% به 64% می رسد. این سریعتر از هر گوشی دیگری است که شیائومی تاکنون با باتری و شارژر مشابه ارائه کرده است.

در این تست البته چنین ادعایی تایید نشد. پوکو M5s در نیم ساعت به 53 درصد رسید که با سایر گوشی های 5000 میلی آمپر ساعتی شیائومی با شارژرهای 33 واتی مطابقت دارد. در مجموع 36 دقیقه طول کشید تا M5s به 64% وعده داده شده پوکو برسد. این همچنان یک نتیجه عالی است.

شارژ کامل 84 دقیقه طول می کشد که یک سرعت شارژ عالی برای این گوشی ارزان قیمت محسوب می شود.

پوکو ام ۵ اس با مدیاتک Helio G95 رسما معرفی شد

نظر شما درباره عملکرد پوکو M5s در بخش باتری چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)