حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

از تخفیف‌های هتل کرمانشاه خبر دارید؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مطالب ترنجی

دغدغه اصلی سفر به کرمانشاه برای شما چیست؟ رزرو هتل در کرمانشاه است؟ مدیریت هزینه  یا انتخاب هتلی که بتوان از تخفیفات آن استفاده کرد؟ به نظر ما مهم‌ترین دغدغه هر سفری یافتن مکانی برای استراحت و اقامت راحت است. کرمانشاه یکی از زیباترین شهرهای توریستی ایران که جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی فراوانی دارد. قدمت فرهنگ این شهر به هزاران سال پیش باز می‌گردد. زیبایی طبیعی آن را نمی‌توان به‌اندازه کافی گفت. بلیط‌های کرمانشاه – تهران و بلیط لحظه آخری تهران کرمانشاه از پرفروش‌ترین بلیط ها در این مسیر هستند.

رزرو بهترین هتل‌های کرمانشاه با قیمت مناسب‌

پس از وارد کردن تاریخ مورد نظر برای سفر به کرمانشاه در سایت‌های معتبر، لیست هتل‌های کرمانشاه و قیمت‌ها نمایش داده می‌شود. بسته به فصلی از سال که به کرمانشاه سفر می‌کنید، قیمت اتاق هتل در کرمانشاه متفاوت است. در بیشتر روزهای سال می‌توانید با رزرو آنلاین هتل کرمانشاه از تخفیف‌های ویژه برخی هتل‌ها بهره‌مند شوید.

از آنجایی که کرمانشاه شهری سردسیری است، بهار و تابستان بهترین فصل برای سفر به این شهر است. همچنین تعداد مسافران در این ایام و تعطیلات زیادتر از بقیه زمان‌ها خواهد بود.

برخی از هتل‌های تخفیف‌دار کرمانشاه

هتل لاله بیستون

هتل لاله بیستون در فاصله 25 کیلومتری شهر کرمانشاه و حدودا 25 دقیقه تا مرکز شهر فاصله دارد. طراحی مدرن به زیبایی طراحی سنتی است و طرف‌داران زیادی برای خود دارد. اما می‌دانید چه چیزی این زیبایی را بیشتر می‌کند؟ بدون شک ترکیب سنت‌های مدرن و سنت‌های دلنشین می‌تواند به این شاهکار روح و جان دیگری ببخشد. هتل لاله بیستون معروف به هتل کاروان‌سرا، ساختمانی 5 ستاره روبروی شاهکار فرهاد کوه‌کن در جاده قدیم کرمانشاه به همدان واقع است. به دلیل شکل منحصر به فرد این ساختمان و نزدیکی آن به بیستون، بسیاری از گردشگران این هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنند. استراحت در کنار منظره‌ای از هشتمین شاهکار جهانی ایران، و بیدارشدن با تلاش عاشقی دل‌شکسته به نام فرهاد، بهترین منظره و تصویری است که یک جهانگرد آرزو دارد. اگر به معماری دوران صفوی علاقه دارید؛ پس با خیال راحت هتل لاله بیستون که یکی از بی‌نظیرترین هتل‌های ایران است را انتخاب کنید.

هتل پارسیان کرمانشاه

از اقامت موقت و یک هتل خوب چه انتظاری دارید؟ لوکس بودن اتاق‌ها، 5 ستاره بودن، نظافت عالی، امکانات کامل یا موقعیتش و… کدام برای شما مهم‌تر است؟ اگر پاسخ شما همه گزینه‌ها است، باید به شما بگوییم که در مسیر درستی هستید. در میان هتل‌های کرمانشاه، هتل پارسیان همچون نگینی می‌درخشد. پارسیان در سال 1389 در مرکز تجاری اداری شهرداری در 9 طبقه ساخته شد. در جلوی این ساختمان پنج ستاره می‌درخشد که به معنای کامل بودن امکانات این ساختمان است. در نزدیکی این اقامتگاه یکی از نقاط گردشگری کرمانشاه مانند طاق بستان و مراکز مهمی مانند فرودگاه قرار دارد. بهترین و کامل‌ترین امکانات برای مهمانان خارجی یا سفرهای مهم را می‌توانید در ساختمان پارسیان بیابید.

هتل جمشید

از تخفیف‌های هتل کرمانشاه خبر دارید؟

از تخفیف‌های هتل کرمانشاه خبر دارید؟

امکانات کامل هتل‌های کرمانشاه باعث می‌شد افرادی که راهنمای سفر کرمانشاه را مطالعه می‌کردند و قصد خرید بلیط لحظه آخری تهران کرمانشاه را دارند نتوانند انتخاب درستی داشته باشند. آن‌ها با خود فکر می‌کنند کدام گزینه بهتر است این هتل یا نه هتل بعدی را رزرو کنند؟ مزیت مهمی که باعث جذب گردشگران به هتل جمشید می‌شود، آب و هوای خوب اطراف است. فضای دلنشینی که گردشگران را به خود جذب می‌کند. بی شک آب و هوای مطبوع یکی از دلایل محبوبیت این هتل خواهد بود. پرسنل مجرب، ظاهر شیک، امکانات موجود، نزدیکی به مرکز شهر و فاصله کم با مراکز تجاری کرمانشاه از دیگر دلایل محبوبیت دیگر این بنا است. در کنار این هتل یکی از معروف‌ترین غارهای ایران به نام غار قوری قلعه قرار دارد که یکی از جذاب‌ترین و دیدنی‌ترین جاذبه‌های کرمانشاه به‌حساب می‌آید.

این مطلب را هم بخوانید: ایرلاین های سفر مشهد کیش

هتل آزادگان

هتل آزادگان یک هتل قدیمی اما تمیز و بازسازی شده است که در سال 1367 افتتاح شد. این ساختمان تا سال 1392 بدون وقفه پذیرای مهمانان داخلی و خارجی بود و در سال 1392 تصمیم بر این شد که این هتل نظافت و گردوغبار بدنه این بنای قدیمی پاک‌سازی شود. اکنون در برخی از قسمت‌های ساختمان هنوز هم معماران در حال بازسازی هستند و صدا می‌تواند کمی مزاحم شود، اما این صداها دائمی نیستند. یک نکته جالب در مورد این بنا وجود دارد، تعداد اتاق‌های رند 111 اتاق است. موزه پارینه سنگی و غار شکارچیان در چند قدمی این اقامتگاه قرار دارند و می‌توانید به‌راحتی از این مکان‌ها دیدن کنید.

هتل رسالت

افراد با توجه به هدف خود محل اقامت را انتخاب می‌کنند. تورهایی که مردم را به کرمانشاه می‌برند، گاهی برای کاهش هزینه‌ها، رزرو هتل در کرمانشاه را در هتل‌های کمتر ستاره رزرو می‌کنند. این هتل‌های ارزان قیمت چگونه از کیف مردم مراقبت می‌کنند؟ با حذف ویژگی‌های غیر ضروری از سرویس شما امکانات کمتر به معنای قیمت پایین‌تر است مثلاً ممکن است برای شما مهم نباشد که میز بیلیارد دارید یا نه؛ بنابراین شما یک هتل ارزان را انتخاب می‌کنید، هتل رسالت یکی از گزینه‌های اقامتی مقرون به صرفه است. البته نبود امکانات رفاهی لوکس به این معنا نیست که رسالت امکانات رفاهی ناقص یا بد دارد.

هتل آپارتمان کوروش

از تخفیف‌های هتل کرمانشاه خبر دارید؟

از تخفیف‌های هتل کرمانشاه خبر دارید؟

نامی با افتخار جلوی هتلی در کرمانشاه حک شد. هتل آپارتمان کوروش ساختمانی یک طبقه است که با سنگ تزئین کرده‌اند. اتاق‌های مجهز، لابی شیک و مرتب و کارکنان مجرب از نقاط قوت این آپارتمان است. وجود سونا و جکوزی در این ساختمان تعجب همگان را برانگیخت. آیا می‌توان از همه این امکانات در یک طبقه استفاده کرد؟ هتل آپارتمان کوروش ثابت کرده که می‌شود. مزیت مهم دیگر بنای کوروش مساحت آن است. هتل آپارتمان کوروش در یکی از بهترین مکان‌های کرمانشاه واقع شده است. تعدادی از موزه‌های کرمانشاه مانند موزه تاریخ مردم شناسی و موزه سنگ در نزدیکی این هتل قرار دارند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
تیم ترنجی