حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون SE 4 با نمایشگر 6.1 اینچی LCD به‌همراه ناچ صفحه معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به‌گفته‌ی راس یانگ، تحلیلگر Display Supply Chain Consultants (DSCC)، آیفون SE 4 دارای یک نمایشگر 6.1 اینچی LCD و یک ناچ صفحه در بالای صفحه خواهد بود. با توجه به شایعات پیشین، این گوشی به‌احتمال‌زیاد با طراحی مشابه با آیفون XR معرفی خواهد شد.

آیفون SE 4

یانگ به MacRumors بیان کرد که انتظارات خود را برای نسل چهارم آیفون SE تجدیدنظر کرده است. در اکتبر 2021، یانگ که سابقه بسیار خوبی در ارائه پیش‌بینی‌هایی در مورد برنامه‌های اپل دارد، گفت که این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای عرضه مدل جدید آیفون SE در سال 2024 با نمایشگر 5.7 تا 6.1 اینچی LCD و سوراخ نمایشگر تکی خواهد بود.

در نگاهی به گذشته، این اطلاعات ممکن است به این موضوع اشاره داشته باشد که اپل درحال بررسی اضافه کردن جزیره پویا به نسل چهارم آیفون SE است؛ تغییری که با توجه به اینکه در صورت عرضه دستگاه در سال 2024، جزیره پویا در هر چهار آیفون اصلی وجود خواهد داشت، قابل‌قبول به‌نظر می‌رسید.

بااین‌حال، پیش‌بینی اصلاح‌شده یانگ ادعا می‌کند که این دستگاه دارای نمایشگری 6.1 اینچی با ناچ صفحه خواهد بود. مشخص نیست که ناچ آیفون SE مانند سایر مدل‌های آیفون دارای آرایه دوربین TrueDepth برای تسهیل Face ID است یا خیر. برخی شایعات حاکی از آن است که iPhone SE به Face ID مجهز نخواهد شد، بلکه مانند مدل‌های قبلی از Touch ID استفاده می‌کند تا هزینه‌ها را کاهش دهد.

آیفون SE 4

آیفون SE 4

با حرکت به سمت طراحی تمام صفحه، دیگر فضایی برای دکمه هوم خازنی Touch ID در قاب پایین دستگاه وجود نخواهد داشت. گزارش‌های متعدد، ازجمله اطلاعات MyDrivers و مینگ چی کو، تحلیلگر اپل، حاکی از آن است که این شرکت درحال برنامه‌ریزی برای اضافه کردن دکمه کناری Touch ID به آیفون SE است، دقیقاً مانند iPad Air و iPad mini.

اندازه ناچ نسل چهارم آیفون SE هنوز مشخص نیست، اما به‌نظر می‌رسد که اگر حاوی اجزایی مانند پروژکتور نقطه‌ای برای Face ID نباشد، می‌تواند باریک‌تر از آنچه در iPhone XR شاهد آن بودیم، باشد.

سایت چینی MyDrivers و افشاگر Jon Prosser بر این باورند که آیفون SE جدید قرار است به سمت طراحی شبیه آیفون XR حرکت کند که شامل حذف دکمه Home می‌باشد. این تغییر محتمل است زیرا آیفون‌های “SE” اپل تاکنون همیشه از طرح‌های دستگاه‌های قدیمی استفاده کرده‌اند.

آیفون XR دارای نمایشگر 6.1 اینچی ‌LCD خواهد بود و مینگ چی کو بیان کرده که اپل درحال کار بر روی آیفون SE با این اندازه نمایشگر بوده است. بنابراین به‌نظر می‌رسد آخرین ادعای یانگ این گزارش‌های دیگر را تأیید کرده و کمک می‌کند تا تصویر واضح‌تری از آنچه از طراحی نسل بعدی آیفون SE انتظار می‌رود، ایجاد شود.

نظر شما پیرامون طراحی آیفون SE 4 و استفاده این گوشی از نمایشگر 6.1 اینچی با ناچ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی