حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل ژاپن کیبورد Gboard Bar با طراحی خطی عجیب‌وغریب را معرفی کرد!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | گوگل، لوازم جانبی

یک سال پس از معرفی «نسخه فنجانی» کیبورد گوگل، شعبه ژاپن این شرکت با یک فرم فیزیکی عجیب و جدید برای کیبورد خود بازگشته است: Gboard Bar.

کیبورد گوگل Gboard Bar

«Gboard Bar» کلیدها را در یک خط مستقیم مرتب می‌کند «بنابراین لازم نیست به اطراف نگاه کنید». گفته می‌شود که این فرآیند “بسیار ساده” است و با طول 1650 میلی‌متر یا کمی کمتر از 65 اینچ عرضه می‌شود. نکته مثبت این است که این کیبورد فضای بسیار کمی از میز عمودی را اشغال می‌کند، بنابراین “آن را حتی بر روی میزهایی که اسناد روی هم انباشته شده دارند نیز می‌توان راحت کار کرد.”

کیبورد گوگل Gboard Bar

کیبورد گوگل Gboard Bar

برگه مشخصات رسمی عرض این کیبورد را “به‌اندازه کافی گسترده برای راه رفتن یک گربه بر روی آن” ذکر می‌کند، درحالی‌که ارتفاع آن به‌سادگی “ضخامت قابل‌استفاده” است.

ازنظر عملکرد، تایپ مشترک و امکان استفاده از آن به‌عنوان یک شبکه از حروف با “ماژول خاص” وجود دارد:

اگر دو نفر دستگاه را به اشتراک بگذارند و از آن استفاده کنند، می‌توانند همزمان کاراکترها را با سرعت بالا وارد کنند. همچنین برای برنامه‌نویسی زوجی که دو نفر با یک مشکل روبرو هستند، توصیه می‌شود.

اگر ماژول آن را وصل کنید، می‌توانید با بهره‌گیری از شکل دستگاه کشیده آن در شرایط مختلف از کیبورد استفاده کرد.

گوگل ژاپن همچنین درباره مزایای ارگونومیک و سلامتی مرتبط با کیبورد جدید نیز صحبت کرده است. برای شروع، این محصول به کاربر این امکان را می‌دهد که هنگام تایپ کردن، دست‌ها و پاهای خود را به‌طور طبیعی دراز کنند. Gboard Bar همچنین دارای برخی ویژگی‌های اضافه است، مانند تبدیل شدن به یک اکستنشن فیزیکی اندام‌های شما که درنهایت فشار دادن دکمه‌هایی را که ممکن است دور از دسترس باشند را برای شما آسان‌تر می‌کند. کاربران همچنین می‌توانند از آن در سفرهای پیاده‌روی به‌عنوان یک میله کوهنوردی یا خط کش برای اندازه‌گیری اشیاء استفاده کنند و بهترین چیز این است که تمیز کردن آن بسیار آسان می‌باشد.

اگر بقیه پست به اندازه کافی واضح نبود، باید بدانید که این کم‌وبیش یک شوخی است. گوگل ژاپن هیچ برنامه‌ای برای تولید انبوه کیبورد جدید ندارد اما شما یک صفحه Github در اختیار دارید که در آن گوگل تمام داده‌هایی را آپلود کرده است که به شما امکان می‌دهد درصورت تمایل Gboard Bar خود را بسازید.

ازطرف دیگر، می‌توانید از یکی از بهترین برنامه‌های کیبورد یعنی Gboard گوگل که در Google Play و App Store موجود است، استفاده کنید.

نظر شما درباره کیبورد Gboard Bar گوگل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی