حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تلویزیون Neo QLED سامسونگ در اندازه ۹۸ اینچ و با روشنایی ۵۰۰۰ نیت نمایش داده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | تلویزیون، سامسونگ

ماه گذشته سامسونگ تلویزیون 98 اینچی 4K از نوع Neo QLED خود با نام QN100B را برای بازار کره جنوبی معرفی کرد. اکنون این شرکت آن تلویزیون را در رویداد جاری CEDIA Expo 2022 در دالاس تگزاس به نمایش گذاشته است. این تلویزیون پرچمدار 4K Neo QLED سامسونگ است و سطح روشنایی بی سابقه ای را برای بهترین تجربه ممکن HDR ارائه می دهد. تلویزیون Neo QLED سامسونگ در اندازه ۹۸ اینچ و با روشنایی ۵۰۰۰ نیت نمایش داده شده است.

تلویزیون Neo QLED سامسونگ

سامسونگ QN100B یک تلویزیون 98 اینچی Neo QLED با نور پس زمینه Mini-LED و حداکثر روشنایی حداکثر 5000 نیت است. این تلویزیون نیازی به Tone mapping مخصوص HDR ندارد زیرا دارای سطح روشنایی بالایی است. محتوای HDR با حداکثر روشنایی 4000 نیت پردازش می شود، بنابراین این تلویزیون حتی پتانسیل بیشتری برای ارایه محتوای HDR روشن‌تر ارایه می کند.

سامسونگ می گوید که پنل 14 بیتی تلویزیون می تواند به لطف چیپست Neo Quantum Processor+ روشنایی خود را در 16384 سطح تنظیم کند. همچنین دارای HDR10، HDR10+ Adaptive و HLG است. این تلویزیون همچنین به شما امکان می دهد چهار استریم ویدیوی مختلف را به طور همزمان تماشا کنید.

تلویزیون سامسونگ QN100B

تلویزیون سامسونگ QN100B

در بخش طراحی این تلویزیون فوق‌العاده نازک بوده و ضخامت زیر ۲ سانتی متر (دقیقا 19.9 میلی‌متر) را ارایه می کند. در همین بدنه نازک دارای خروجی صوتی 6.4.4 کانال با صدای حداکثر 120 وات است.

این مجنوعه دارای شش بلندگوی جلو، چهار بلندگوی بالا و چهار ووفر است. از دیگر ویژگی های صوتی سامسونگ QN100B می توان به Dolby Atmos، Object Sound Tracking+ و Q-Symphony اشاره کرد.

سامسونگ پرفروش ترین برند تلویزیون در دنیا شد: ۱۶ سال متوالی صدرنشینی

تلویزیون سامسونگ QN100B همانند سایر تلویزیون های هوشمند سامسونگ، سیستم عامل تایزن را اجرا می کند. این سیستم عامل به تمام برنامه های پخش موسیقی و ویدیو، Bixby، Alexa، Samsung Health، Samsung TV Plus و SmartThings دسترسی دارد. سامسونگ هنوز قیمتی برای این تلویزیون برای بازارهای آمریکا و اروپا اعلام نکرده است، اما قیمت آن در کره جنوبی 45,000,000 KRW (حدود 33,900 دلار) است.

تفاوت تلویزیون های QLED با Neo QLED چیست؟

نظر شما درباره این تلویزیون پرچمدار سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)