حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی از یک پاوربانک رژ لب با ظرفیت 5000mAh و یک هدست بلوتوثی رونمایی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

کمپانی شیائومی اخیرا دسته محصولات جدیدی را در بخش لوازم جانبی معرفی کرده است که از میان آن‌ها می‌توان به دو محصول کاملا جدید ازجمله یک پاوربانک همراه با طراحی شبیه به رژ لب با ظرفیت نه‌چندان زیاد 5000 میلی‌آمپرساعت و توان 20 وات درکنار یک هدست بلوتوثی گردنی با درایور 13.4 میلی‌متری اشاره کرد.

پاوربانک رژ لب شیائومی

پاوربانک جدید شیائومی دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی است. این پاوربانک تنها 30.6 میلی‌متر عرض و 127 گرم وزن داشته و به‌صورت قابل‌حمل طراحی شده است. این محصول همچنین شکل استوانه‌ای دارد و ازآنجایی‌که قرار است یک دستگاه جمع‌وجور باشد، تنها از پورت Type-C با پشتیبانی از ورودی و خروجی بهره می‌برد. این پاوربانک همچنین می‌تواند گوشی‌های هوشمند را با حداکثر توان 20 وات شارژ کند.

رابط داخلی Type-C پاوربانک رژ لب شیائومی از شارژ سریع دوطرفه پشتیبانی کرده و دارای ورودی 13.5 وات است. کابل شارژ می‌تواند در حدود 1.5 ساعت شارژ دستگاه را کامل کند.

پاوربانک رژ لب شیائومی

پاوربانک رژ لب شیائومی

این محصول جدید ازنظر ظاهری نیز بسیار چشم‌نواز است. رنگ آن با شیب ملایم آبی-صورتی طراحی شده است و پوسته بیرونی از تکنولوژی مات UV بهره می‌برد. درحقیقت این محصول را می‌توان به‌عنوان یک کالای مد برای خانم‌های جوان نامید. اگر به باتری بیشتری در یک دوره روزانه نیاز دارید، می‌توانید گوشی‌های خود را با آن شارژ کنید، زیرا حمل این دستگاه بسیار آسان است. پاوربانک رژ لب شیائومی در چین 129 یوان (18 دلار) قیمت دارد.

شیائومی معمولاً عادت به معرفی هدفون‌های بی‌سیم یا همان ایربادزها دارد، اما این بار یک هدست بلوتوثی گردنی کاملاً جدید را معرفی کرده است. این محصول در سه رنگ مختلف عرضه خواهد شد: سفید یخی، آبی نئون و تاریک شب. شیائومی این هدست را با نام تجاری «گردنبند» عرضه می‌کند.

هدست جدید همچنین دارای پشتیبانی از کدک LLAC و گواهی IPX5 است. همان‌طور که شیائومی تبلیغ می‌کند، با 10 دقیقه شارژ این دستگاه، می‌توان 7 ساعت از آن استفاده کرد. هدست جدید دارای ANC (حذف نویز فعال) است و می‌تواند صداها را تا 43 دسی‌بل کاهش دهد. این محصول نیز 499 یوان (70 دلار آمریکا) قیمت خواهد داشت.

نظر شما درباره پاوربانک رژلب و هدست بلوتوثی گردنی شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی