حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سری شارپ Aquos Sense 7 با اسنپدراگون 695، دوربین 50 مگاپیکسلی و گواهی IP68 معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، شارپ

کمپانی ژاپنی شارپ به‌تازگی دو گوشی هوشمند میان‌رده جدید با نام‌های Aquos Sense 7 و Aquos Sense 7 Plus را در کشور خود معرفی کرده است. همان‌طور که از نام آن‌ها پیداست، مدل دوم یک نسخه بزرگ‌تر از اولی است که از صفحه‌نمایش و باتری بزرگ‌تر بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این دو دستگاه می‌توان به استفاده از تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام، دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و گواهی IP68 اشاره کرد.

سری شارپ Aquos Sense 7

این شرکت هنوز قیمت و زمان در دسترس بودن این گوشی‌ها را اعلام نکرده است. بااین‌حال، تمام ویژگی‌های این دو دستگاه را فاش کرده است که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

سری Sharp Aquos Sense 7 مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 695 است. این چیپست با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده است. در بخش نرم‌افزار، این دستگاه‌ها اندروید 12 را در خارج از جعبه اجرا می‌کنند.

این گوشی‌ها دارای صفحه‌نمایش IGZO OLED با وضوح 2432×1080 پیکسل (+FHD)، عمق رنگ 10 بیتی، حداکثر روشنایی 1300 نیت و ناچ قطره‌ای نمایشگر هستند. مدل استاندارد دارای یک پنل 6.1 اینچی با رفرش‌ریت 60 هرتز بوده، درحالی‌که نسخه پلاس دارای نمایشگر 6.4 اینچی با رفرش‌ریت 120 هرتز است و تا 240 هرتز MEMC را نیز پشتیبانی می‌کند.

شارپ Aquos Sense 7

شارپ Aquos Sense 7

این گوشی‌ها با ترکیب دوربین دوگانه در پنل پشتی خود ارائه می‌شوند. این تنظیمات شامل یک سنسور اصلی 50.3 مگاپیکسلی 1/1.55 ​​اینچی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی فوق‌عریض است. در جلو، یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای تصاویر سلفی و تماس‌های ویدیویی وجود دارد.

مانند تقریباً تمامی گوشی‌های هوشمند فروخته‌شده در ژاپن، این دو دستگاه دارای استاندارد IP68 (مقاوم در برابر گردوغبار و آب) هستند و از NFC به‌همراه FeliCa پشتیبانی می‌کنند. این دستگاه‌ها همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلی‌متری، اسلات کارت MicroSD، سنسور اثرانگشت و بلندگوهای استریو دوگانه می‌باشند.

سری Sharp Aquos Sense 7 پشتیبانی 5G، وای‌فای دو بانده، بلوتوث 5.1 و GNSS را ارائه می‌دهند. درنهایت، نسخه‌های استاندارد و پلاس به‌ترتیب با باتری‌های 4570 و 5050 میلی‌آمپرساعتی عرضه می‌شوند.

نظر شما پیرامون سری شارپ Aquos Sense 7 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی