حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی اوپو A17 با طراحی جذاب، تراشه Helio G35 و دوربین 50 مگاپیکسلی معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

کمپانی اوپو امروز یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت در سری A خود با نام Oppo A17 را به‌صورت رسمی معرفی کرده است. این دستگاه دارای طراحی جذاب با دو جزیره دایره‌ای دوربین، پنل پشتی صاف و لبه‌های تخت، تراشه Helio G35 مدیاتک، دوربین دوگانه با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی می‌باشد.

گوشی اوپو A17

Oppo A17 دارای نمایشگر 6.56 اینچی LCD با وضوح +HD و رفرش‌ریت استاندارد 60 هرتز است. این پنل صفحه‌نمایش دارای پوشش 100% طیف رنگی DCI-P3 بوده و از طراحی ناچ قطره‌ای و حاشیه‌های قابل‌توجه در اطراف نمایشگر بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند ظاهری شیک داشته و از چرم مصنوعی یک‌تکه استفاده می‌کند که حس خوبی را درهنگام استفاده از آن فراهم می‌کند.

پیرامون مشخصات داخلی، اوپو A17 قدرت خود را از تراشه مدیاتک Helio G35 تأمین می‌کند. این چیپست با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی تکمیل می‌شود. برای عکسبرداری، این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه در پنل پشتی خود است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی f/1.8 و یک سنسور عمق‌سنج 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در جلو، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی f/2.2 با فوکوس ثابت داریم. ترکیب دوربین اصلی دارای چندین ویژگی تصویربرداری ازجمله هوش مصنوعی، عکاسی 360 درجه، روتوش پرتره، HDR و غیره است.

گوشی اوپو A17

گوشی اوپو A17

A17 انرژی خود را از یک باتری بزرگ 5000 میلی‌آمپرساعتی با چند ویژگی برای افزایش عمر باتری تأمین می‌کند، ازجمله حالت Super Power Saving Mode و Super Nighttime Standby. از دیگر مشخصات قابل‌توجه این گوشی می‌توان به پشتیبانی از اندروید 12 با رابط کاربری ColorOS 12.1 در خارج از جعبه، گواهی مقاومت در برابر آب IPX4 و پورت USB-C اشاره کرد.

Oppo A17 در دو رنگ آبی دریاچه‌ای و سیاه نیمه‌شب عرضه می‌شود. قیمت این گوشی درحال‌حاضر 599 MYR (تقریباً 130 دلار) بوده و همچنین برای پیش‌خرید در سنگاپور موجود است.

نظر شما درباره گوشی اوپو A17 و طراحی و مشخصات آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی