حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

دکمه دیسلایک به بخش نظرات تیک تاک افزوده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

تیک تاک از جمله شبکه‌های اجتماعی ویدیو محوری است که در مدت بسیار کوتاه، رشدی فراوان داشت و خیلی زود به رقیب اینستاگرام و یوتیوب تبدیل شد. این برنامه هر چند وقت یک بار با آپدیت‌های جدید به‌روز می‌شود و قابلیت‌های مفیدی نیز دریافت می‌کند. به تازگی نیز دکمه دیسلایک به بخش نظرات تیک تاک افزوده شده است. با ترنجی همراه باشید.

دکمه دیسلایک به بخش نظرات تیک تاک افزوده شد

کاربران شبکه اجتماعی TikTok اکنون به احتمال زیادی می‌توانند نظرات را طبق به‌روز رسانی اخیر به دو بخش مثبت و منفی دسته بندی کنند. نظرات سایر کاربران TikTok اکنون می‌توانند لایک و دیسلایک کاربران را دریافت نمایند. بخش نظرات برخی از پست‌های این شبکه اجتماعی اغلب به گفتگوهای پیچیده‌ای تبدیل می‌شود و به همین دلیل، ممکن است فیلتر کردن تمام نظرات توهین آمیز در تیک تاک چالش برانگیز باشد. به خصوص به این دلیل که این پلتفرم به ندرت توجه کاربران را به نظرات و دیدگاه‌های جذاب و خواندنی جلب می‌کند.

دکمه دیسلایک به بخش نظرات تیک تاک

با توجه به بیانیه اخیر این شبکه اجتماعی در مورد روش جدیدی برای دریافت بازخورد افراد در مورد نظرات سایر کاربران، این روش به زودی ممکن است تغییر کند. TikTok اکنون کاربران را قادر می‌سازد تا روی دیسلایک ضربه بزنند و این قابلیت جدید را پس از چندین ماه آزمایش عملکرد، با یک آیکون شست رو به پایین، در قسمت نظرات داشته باشند. بنابراین می‌توان گفت که نهایتا تیک تاک دکمه دیسلایک را به عنوان یک دکمه برای نپسندیدن یک نظر، به بخش نظرات ویدیو خود اضافه می‌کند.

در حالی که هیچ قانون خاصی برای استفاده از این ویژگی وجود ندارد، این شبکه اجتماعی شدیدا آلوده به اخبار جعلی است و این روش جدید تعامل به آن اجازه می‌دهد تا کاربران نظرات نامناسب یا نامربوط را بهتر مشاهده نمایند. بنابراین، ما تصور می‌کنیم که هر چه تعداد دیسلایک‌های یک نظر بیشتر و بیشتر شوند، در نهایت آن نظر برای طیف وسیعی از کاربران فیلتر خواهد شد و به نمایش در نمی‌آید.

دکمه دیسلایک به بخش نظرات تیک تاک

به گفته وب سایت خبری GizChina، باید تاکید کنیم که کاربران نمی‌توانند ببینند که نظر آن‌ها چند دیسلایک داشته است و اینکه کسانی که نظرات خود را منتشر کرده‌اند، در صورت تمایل آزاد خواهند بود که نظر خود را تغییر دهند. در نتیجه، تیک تاک اکنون به برخی دیگر از پلتفرم‌های رسانه اجتماعی نزدیک شده است. به طوری که می‌توانید از قبل نظرات دیگران را دیسلایک بزنید، مانند YouTube یا Reddit.

اگر نظر شما توهین آمیز یا بی ربط باشد، اکنون به احتمال زیاد برای دیگران ظاهر نمی‌شود. این امکان وجود دارد که چنین اصلاحی، مشکلات مختلف این شبکه اجتماعی را کاهش دهد، اما احتمالا مدتی طول می کشد تا بتوانیم بگوییم که آیا عملکرد جدید بخش نظرات ویدیو بهبود پیدا کرده است یا خیر. ما همچنان شاهد پیشرفت در این زمینه خواهیم بود و شما را در جریان قرار خواهیم داد. نظر شما کاربران ترنجی درباره افزوده شدن دکمه دیسلایک به بخش نظرات تیک تاک چیست؟ آیا این قابلیت را مفید و کاربردی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان