حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تجربه کاربری استوری های اینستاگرام طولانی‌تر و لذت بخش‌تر خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

اینستاگرام با قابلیت استوری خود، این امکان را محیا کرده است تا کاربران بتوانند پست‌هایی با اهمیت کمتر و به مدت زمان محدودی منتشر کنند. حالا بعد از مدت‌ها، گویا تجربه کاربری استوری های اینستاگرام طولانی‌تر و لذت بخش‌تر خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

تجربه کاربری استوری های اینستاگرام طولانی‌تر و لذت بخش‌تر خواهد شد

اینستاگرام، شبکه اجتماعی محبوب این روزها است که در حال ایجاد تغییرات مفیدی در استوری‌های خود می‌باشد. طبق اعلام این شرکت، مدت زمان استوری‌های ۱۵ ثانیه‌ای اکنون به ۶۰ ثانیه افزایش خواهند یافت. این قابلیت به هنرمندان دیجیتال امکان می‌دهد استوری‌های کمتری ارسال کنند و در عین حال به بینندگان اجازه می‌دهد استوری‌های کمتری را ببینند.

اینستاگرام اخیرا اعلام کرده است که کار بر روی افزایش حداکثر مدت زمان استوری‌ها را آغاز کرده است. در واقع، این عملکرد، که با چندین کاربر آزمایشی شروع شده است، با شعار “با استوری‌های طولانی‌تر ملاقات کنید” یا “Meet lengthier stories” را  نشان می‌دهد. جدیدترین به‌روز رسانی که اخیرا توسط متا منتشر شده شده است، به شما امکان می‌دهد تا ۶۰ ثانیه در استوری باقی بماند و محتوای آن را در این مدت نگاه کنید.

تجربه کاربری استوری های اینستاگرام

سخنگوی متا در بیانیه‌ای اعلام کرد که این شرکت در حال کار بر روی روش‌هایی برای بهبود تجربه استوری‌های اینستاگرام است. به گفته این سخنگو، کاربران می‌توانند هم‌ اکنون ویدیوهای استوری را تا ۶۰ ثانیه به جای تکه‌های ۱۵ ثانیه‌ای پخش کنند. کاربران مدت زیادی است که تغییر در مدت زمان استوری‌ها را پیش‌بینی کرده بودند.

محدودیت ۱۵ ثانیه‌ای منجر به ایجاد ده‌ها استوری در هر روز می‌شود، به ویژه توسط تاثیرگذاران رسانه‌های اجتماعی، یعنی اینفلوئنسرها یا ولاگرها.  از سوی دیگر، بینندگان اغلب مجبور می‌شوند پس از هر استوری به استوری بعدی بروند. بنابراین، استوری‌های اینستاگرام بالاخره طولانی‌تر می‌شوند. این ویژگی احتمالا رویکرد خوبی برای جامعه اینستاگرام، هم در بین تولید کنندگان محتوا و هم در بین کاربران خواهد داشت.

تجربه کاربری استوری های اینستاگرام

دسته اول از کاربران می‌تواند استوری‌هایی را منتشر کنند که در هر ۱۵ ثانیه متوقف نخواهد شد، در حالی که گروه دومی دیگر نیازی به لمس مداوم نمایشگر برای مشاهده ویدیویی طولانی‌تر ندارد، زیرا در همین حین ممکن است واقعا مایل به دیدن آن نباشند. اخیرا پلتفرم معروف رسانه‌های اجتماعی تغییرات قابل توجهی در بخش‌های خود ویدیو ایجاد کرده است.

به گفته وب سایت خبری GizChina، به عنوان مثال محدودیت ویدیویی ریلز اینستاگرام از ۶۰ ثانیه به ۹۰ ثانیه رسیده است. علاوه بر این، کاربران حالا می‌توانند ویدیوهایی که کمتر از ۱۵ دقیقه طول می‌کشند را به طور خودکار به ریلز تبدیل کنند. استوری اینستاگرام تنها چیزی نیست که جلب توجه می‌کند. این آپدیت جدید به کاربران اجازه می‌دهد تا محتوا را مجددا به اشتراک بگذارند.

یعنی مشابه نحوه عملکرد ابزار Retweet توییتر که بی شک قابلیتی مفید و کاربردی است. نظر شما کاربران ترنجی درباره طولانی‌تر و لذت بخش‌تر شدن تجربه کاربری استوری‌ های اینستاگرام چیست؟ آیا چنین بهبودی می‌تواند به افزایش عملکرد این شبکه اجتماعی کمک کند و افزایش رضایت کاربران را نیز در پی داشته باشد؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان