حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

قابلیت ویرایش پیام در واتس اپ احتمالا به زودی ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، شبکه‌های اجتماعی

واتس اپ از جمله اپلیکیشن‌های پیام رسان قدیمی و پر استفاده به شمار می‌رود که تعداد زیادی کاربر نیز در سر تا سر جهان از آن استفاده می‌کنند. در ادامه توسعه این شبکه اجتماعی، گویا قابلیت ویرایش پیام در واتس اپ احتمالا به زودی ارائه خواهد شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

قابلیت ویرایش پیام در واتس اپ احتمالا به زودی ارائه خواهد شد

اگر با گوشی خود چیزهای زیادی تایپ می‌کنید، حتما می‌دانید که ارسال پیامی که غلط املایی دارد چقدر مشکل‌ساز است. گاهی اوقات می‌بینید که بعد از ارسال یک پیام، یک حرفی را اشتباه تایپ کرده‌اید که معنی جمله را به کل عوض کرده است. حتی مواردی وجود دارد که بدون اینکه حتی متوجه شوید، ویژگی تصحیح خودکار جایگزین برخی از کلمات شما می‌شود. به همین دلیل است که هر برنامه پیام رسانی باید ویژگی ویرایش پیام را داشته باشد.

آخرین اپلیکیشن پیام رسانی که چنین قابلیتی را دریافت کرده، iMessage اپل است. با iOS 16، اپل این قابلیت را برای کاربران آیفون اضافه کرده است تا پیام‌های ارسالی خود را ویرایش کنند. به زودی یک برنامه پرکاربرد دیگر نیز قرار است شما را قادر به انجام این کار کند. در ماه ژوئن، گزارشی منتشر شد که تیم توسعه WhatsApp در حال کار بر روی روش جدیدی است تا به شما امکان ویرایش پیام‌های ارسال شده قبلی را بدهد.

قابلیت ویرایش پیام در واتس اپ

به گفته PhoneArena، اکنون، یک خبر جدید از WABetaInfo، بیانگر آن است که واتس اپ این قابلیت را رها نکرده است و در حال توسعه آن است. در نسخه ۲.۲۲.۲۰.۱۲ بتای WhatsApp برای اندروید، تیم WABetaInfo دریافته است که واتس‌اپ در حال حاضر بر روی روشی کار می‌کند که به برنامه اجازه می‌دهد پیام‌های ارسالی شما را با نسخه‌های ویرایش شده خود جایگزین کند. علاوه بر این، برای خواندن یک پیام ویرایش شده دریافتی، واتس‌اپ از شما می‌خواهد که آخرین نسخه برنامه را نصب کنید. البته زمانی که قابلیت ویرایش پیام، رسما عرضه شود، نیازی به این کار نیست.

در حال حاضر، هنوز یک موضوع باقی مانده است که واتس‌اپ چقدر زمان برای ویرایش پیام‌های ارسالی‌تان به شما می‌دهد. همچنین باید توجه داشته باشیم که این ویژگی در حال حاضر، در دست توسعه است و متاسفانه هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه عمومی آن برای واتس‌اپ در دست نیست. با این حال، می‌توان مطمئن باشیم که این قابلیت به زودی عرضه می‌شود. نظر شما کاربران ترنجی درباره قابلیت ویرایش پیام در واتس اپ چیست؟ آیا این قابلیت را مفید و کاربردی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان