حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل های معمولی آیفون ۱۵ با ویژگی Dynamic Island عرضه خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، شایعات

نسل جدید آیفون‌های اپل یعنی سری آیفون ۱۴ که به تازگی معرفی شده‌اند، قابلیت جذابی به نام Dynamic Island دارند که برای نمایش وضعیت اعلانات و عملکردهای مختلف دیگر کاربرد دارد. بر اساس اخبار منتشر شده، اینطور که پیداست، مدل های معمولی آیفون ۱۵ با ویژگی Dynamic Island عرضه خواهند شد. با ترنجی همراه باشید.

مدل های معمولی آیفون ۱۵ با ویژگی Dynamic Island عرضه خواهند شد

طبق شایعات جدید، حداقل یک ویژگی از نمایشگر آیفون ۱۴ پرو به مدل‌های استاندارد آیفون ۱۵ افزوده خواهد شد. پس از ۵ سال، اپل یک جایگزین برای ناچ معرفی کرده است، اما Dynamic Island به شکل یک قرص لوزی شکل به آیفون ۱۴ پرو و ​​پرو مکس محدود شده است. این بریدگی ثابت نیست و نه تنها برای قرار دادن اجزای Face ID و دوربین جلو مورد استفاده قرار گرفته است، بلکه می‌تواند به شما امکان بررسی هشدارهای سیستم و فعالیت‌های جاری در فرآیندهایی مانند امتیازات یک بازی را نیز بدهد.

مدل های معمولی آیفون ۱۵

جزیره پویا همچنین می‌تواند برای جزئیات بیشتر در مورد یک فعالیت خاص نیز فضای بیشتری به خود اختصاص دهد. راس یانگ، افشاگر و کارشناس صنعت نمایشگر که سابقه خوبی در افشای مشخصات محصولات اپل دارد، اخیرا گرفته است که مدل‌های غیرپرو آیفون ۱۵ احتمالا ویژگی جزیره دینامیک را دریافت خواهند کرد. این گفته مطابق با شایعات قبلی است که ادعا می‌کردند تمام مدل‌های آیفون ۱۵ دارای بریدگی‌های جدید استفاده شده در سری آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس هستند.

یکی از ویژگی های صفحه نمایش که انتظار نمی‌رود به آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس برسد، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نمایشگر است و ممکن است این تصمیم حتی عمدی نباشد. اپل برای نمایشگرهای ProMotion خود به فناوری LTPO متکی است. این فناوری نرخ نوسازی پویا را فعال می‌کند که بسیار مهم است، زیرا حتی اگر نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بتواند محتوای متحرک را سریع و روان نمایش دهد، زمانی که گوشی شما محتوای ثابتی مانند متن را نمایش می‌دهد، نیازی به این قابلیت ندارد و صرفا باتری بیشتری مصرف می‌کند.

مدل های معمولی آیفون ۱۵

به گفته PhoneArena، فناوری LTPO نیز همین مشکل را برطرف می‌کند تا از مصرف بی رویه باتری جلوگیری کند. امسال، این فناوری حتی بیشتر بهبود یافته است و می‌تواند نرخ به‌روزرسانی را تا ۱ هرتز نیز  کاهش دهد و این ویژگی حالت همیشه روشن را ممکن کرده است تا به آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ ​​پرو مکس اجازه دهد لاک اسکرین را با نور کمی نمایش داده و همچنان اطلاعات مفیدی مانند زمان و ویجت‌ها را به نمایش درآورند.

ظاهرا اپل صفحه نمایش‌های LTPO را از سامسونگ و ال‌جی خریداری می‌کند و برای مدل‌های پایه نیز از صفحه نمایش‌های ۶۰ هرتزی ساخت شرکت چینی BOE استفاده می‌کند. از آنجایی که BOE ظاهرا نمایشگرهای LTPO را به موقع برای عرضه آیفون ۱۵ آماده نخواهد کرد، اپل نمایشگرهای ۶۰ هرتزی را روی آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس قرار خواهد داد.

انتظار می‌رود اپل در سال آینده تفاوت بیشتری بین مدل‌های پپرو و غیر پرو محصولات خود ایجاد نماید. همچنین انتظار می‌رود حتی آیفون ۱۵ پرو و ​​پرو مکس در مواردی بیش از اندازه نمایشگر و باتری با همدیگر متفاوت باشند. نظر شما کاربران ترنجی درباره عرضه مدل های معمولی آیفون ۱۵ با ویژگی Dynamic Island چیست؟ آیا این موضوع می‌تواند به فروش بیشتر آیفون‌های اپل کمک کند؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان