حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی پاوربانک مغناطیسی وایرلس خود برای آیفون را معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شیائومی، لوازم جانبی

شیائومی به‌تازگی لوازم جانبی جدیدی را برای آیفون‌های اپل در چین معرفی کرده است. این محصول یک پاوربانک وایرلس مغناطیسی شیائومی با نام رسمی Xiaomi Magnetic Wireless PowerBank برای آیفون است که برچسب قیمت 199 ین (29 دلار) دارد. پاوربانک جدید معادل شارژ MagSafe رسمی اپل بوده که به‌همراه آیفون 12 عرضه شد.

پاوربانک مغناطیسی وایرلس شیائومی برای آیفون

آخرین لوازم جانبی شیائومی برای آیفون 13 و آیفون 12 طراحی شده است. آیفون 14 نیز ابعادی تقریباً مشابه با مدل‌های قبلی خود دارد. بااین‌حال، ما نمی‌دانیم که چرا هیچ اشاره‌ای به سازگاری این پاوربانک مغناطیسی با آیفون 2022 نشده است.

انتظار می‌رود این محصول به‌طور ایده‌آل با مدل‌های آیفون 14 نیز کار کند. بااین‌حال، ما نمی‌توانیم با اطمینان بگوییم زیرا شیائومی در هیچ کجای وب‌سایت خود به پشتیبانی از آن اشاره نکرده است. این محصول همچنین هنوز تاریخ عرضه مشخصی ندارد. از این‌رو، باید منتظر بمانیم تا خریداران این پاوربانک، از آن با آیفون 14 خود استفاده کرده و امکان همگام‌سازی این دو دستگاه با یکدیگر را بررسی کنند.

پاوربانک مغناطیسی وایرلس شیائومی برای آیفون

پاوربانک مغناطیسی وایرلس شیائومی برای آیفون

در مورد ویژگی‌ها، این لوازم جانبی هم یک پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی و هم یک شارژر بی‌سیم است. پاور بانک و شارژر ماژولار هستند. بنابراین، این محصول می‌تواند از هم جدا شود. همچنین مشتریان باید آداپتور USB Type-C اختصاصی آن را به‌طور جداگانه خریداری کنند.

پاوربانک مغناطیسی وایرلش شیائومی دارای باتری حجیم با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است. این گجت همچنین می‌تواند به‌صورت مغناطیسی به آیفون 12 و آیفون 13 متصل شود تا بدون فشار دادن دکمه، به‌طور خودکار شارژ شود.

این پاوربانک دارای پورت USB Type-C برای هر دو ورودی 20 وات و خروجی 12 وات است. همچنین یک پین pogo وجود دارد که برای اتصال بین پایه شارژ بی‌سیم موردنیاز است. مورد دوم دارای یک USB Type-C متصل است که برای شارژ باید به یک آداپتور متصل شود.

پاوربانک مغناطیسی وایرلس شیائومی برای آیفون

پاوربانک مغناطیسی وایرلس شیائومی برای آیفون

این محصول فقط در یک رنگ سفید عرضه خواهد شد. مانند اکثر لوازم جانبی شیائومی، پاوربانک جدید نیز احتمالاً در انحصار بازار چین باقی خواهد ماند.

نظر شما پیرامون پاوربانک مغناطیسی وایرلس شیائومی برای آیفون چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی