حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

انفجار ردمی 6A باعث مرگ کاربر آن شد؛ شیائومی در حال بررسی حادثه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شیائومی

بارها اتفاق افتاده است که گوشی‌های هوشمند یک شرکت دچار انفجار می‌شوند و خسارت‌های جانبی خاصی نیز به همراه دارند. خب، حداقل می‌توان گفت این مورد بدترین آن‌هاست زیرا انفجار ردمی 6A باعث مرگ کاربر آن شده است و شیائومی نیز در حال بررسی حادثه است. با ترنجی همراه باشید.

انفجار ردمی 6A باعث مرگ کاربر آن شد؛ شیائومی در حال بررسی حادثه است

طبق ادعای یکی از کاربران یوتیوب، عمه وی پس از خوابیدن در انفجار گوشی هوشمندش، جان خود را از دست داده است. وی در توییتی که در توییتر به اشتراک گذاشته بود، گفته است که عمه‌اش از گوشی هوشمند Redmi 6A شیائومی استفاده می‌کند و معمولا هنگام خواب آن را کنار بالش نگه می‌دارد. یک شب وی صدای انفجاری را از اتاق او شنیده است و با عجله خود را به آنجا رسانده و متوجه شده که Redmi 6A عمه او در حالی که او خواب بوده منفجر شده است.

به گفته این کاربر یوتیوب، انفجار صورت گرفته منجر به مرگ نا به هنگام عمه وی شده است. با شنیدن این موضوع، شیائومی به سادگی از آن عبور نکرده و خیلی سریع بررسی این حادثه را آغاز کرده است. برای بسیاری سوال این است که چه چیزی می‌تواند باعث منفجر شدن یک Redmi 6A شیائومی شود؟

انفجار ردمی 6A

به گفته یوتیوبری با نام کاربری @mdtalk16 که در توییتر نیز فعالیت دارد، عمه او که در دهلی زندگی می‌کند، احتمالا به دلیل انفجار باتری Redmi 6A فوت کرده است. او همچنین در ادامه یک تصویر از Redmi 6A منفجر شده و تصویری دیگری از عمه‌اش را که در حوضچه‌ای از خون روی تختش دراز کشیده است، منتشر کرده است. او در توضیح خود در توییتر، از شیائومی خواسته است تا در این لحظه سخت به کمک آن‌ها رفته و وی همچنین گفته است که اکنون زمان بدی برای ماست. این مسئولیت یک برند است که از ما حمایت کند.

شیائومی به ادعای منفجر شدن Redmi 6A پاسخ داد
به گفته GizChina، از طرفی دیگر شیائومی در اسرع وقت به این توییت پاسخ داد. حساب کاربری این شرکت در توییتر هند (@miIndiaSupport) به آن‌ها گفته است که ایمنی مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است و آن‌ها چنین مسائلی را بسیار جدی می‌گیرند. شیائومی همچنین گفته است که تیم آن‌ها تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا با خانواده داغدار این زن متوفی ارتباط برقرار کند.

انفجار ردمی 6A

این یوتیوبر کمی عمیق‌تر به خانواده متوفی پرداخته و گفته است که خانواده او فوق العاده متواضع هستند. پسرش در ارتش هند است. آن‌ها چیز زیادی نمی‌دانند. وی فقط از تلفن خود برای تماس و یوتیوب استفاده می‌کند. حال اگر برندها مسئولیت اعمال خود را بر عهده نگیرند و وظیفه خود را به درستی به جا نیاورند، اگر خانواده‌ای مجبور به مبارزه برای عدالت باشد، چه فایده‌ای دارد؟ امیدواریم شیائومی بتواند با خانواده وی در تماس باشد و در این لحظه سخت به بهترین نحو از آن‌ها حمایت کنید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان