حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تماشای پخش زنده رویداد اپل برای معرفی آیفون ۱۴

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، برترین‌های ترنجی، تماشا کنید

شکی در این وجود ندارد که یکی از هیجان‌های شهریور هر سال و حتی ۱۲ ماه هر سال، رونمایی از آیفون‌های جدید است. چه طرفدار این محصولات باشید چه مخالف با سیاست‌های اپل، این iPhoneهای هر سال هستند که خیلی از استاندارهای دیگر شرکت‌ها را تعیین می کنند. اگر دوست دارید ببینید که جدیدترین این محصولات چه چیزی در چنته دارد، امشب با ما به تماشای پخش زنده رویداد اپل برای معرفی آیفون ۱۴ بنشینید.

تماشای پخش زنده رویداد اپل: معرفی آیفون ۱۴

رویداد اپل

رویداد اپل

رویداد شانزده شهریور ۱۴۰۱ اپل برای رونمایی از محصولات سخت افزاری متنوعی از جمله آیفون ۱۴ و اپل واچ ۸ برگزار خواهد شد. این مراسم طبق روال همیشه، ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران خواهد بود. این یعنی از زمان انتشار این مطلب تا برگزاری مراسم، حدود ۲ ساعت زمان باقی مانده است.

شما مثل همیشه می توانید ۲ روش را برای تماشای مراسم مذکور داشته باشید. روش اول از وب سایت اپل است که نیازی به فیلترشکن ندارد اما کنترل زیادی روی کیفیت پخش محتوا ندارید. روش دوم هم یوتوب است که با روشن کردن فیلترشکن می توانید روی کیفیت بخش کنترل داشته باشید اما چند ثانیه‌ای عقب تر از پخش زنده وب‌سایت اپل است.

تماشای پخش زنده مراسم رونمایی آیفون ۱۴ از وب سایت اپل

شما می توانید با زدن روی لینک زیر، وارد بخش مراسم‌های وب سایت اپل بشوید و ساعت ۲۱:۳۰ امشب (چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱) به تماشای پخش زنده مراسم بنشینید:

🔗 پخش زنده مراسم اپل از وب سایت این شرکت 🔗

تماشای پخش زنده مراسم رونمایی آیفون ۱۴ از یوتوب

اگر فیلترشکن شما روشن است که همین پایین کادر یوتوب اپل را می بینید. اگر روشن نیست، روشن کنید و سپس این صفحه را رفرش کنید تا از همینجا بتوانید پخش زنده رویداد رونمایی iPhone 14 و Apple Watch 8 را ببینید:


نظر شما چیست؟ منتظر محصولات جدید اپل هستید؟

 

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)