حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز ریلمی Buds Air 3S با درایور 11 میلی‌متری، بلوتوث 5.3 و عمر باتری 30 ساعته معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریلمی، گجت‌های پوشیدنی

کمپانی ریلمی امروز و علاوه‌بر معرفی رسمی گوشی اقتصادی Realme C33 و ساعت هوشمند Realme Watch 3 Pro، از ایربادز Buds Air 3S نیز رونمایی کرد. ازنظر طراحی، این ایربادز با باله‌های کوچک و سری سیلیکونی به‌منظور جفت‌شدن مناسب در گوش همراه شده است و از درایور 11 میلی‌متری، بلوتوث 5.3، عمر باتری 30 ساعته به‌همراه کیس و قیمت 31.5 دلاری بهره می‌برد.

ایربادز ریلمی Buds Air 3S

ازنظر طراحی، Buds Air 3S دارای نوک سیلیکونی و باله‌هایی در قسمت رویی آن است که به ایجاد تناسب ایمن برای تمرینات و فعالیت‌های ورزشی کمک می‌کند. از سوی دیگر، کیس شارژ این ایربادز از جعبه موسیقی الهام گرفته شده و دارای درب شفاف است. ایربادز جدید ریلمی همچنین در گزینه‌های رنگی Bass Black و Bass White عرضه خواهد شد.

ایربادز ریلمی Buds Air 3S

ایربادز ریلمی Buds Air 3S

این ایربادز دارای یک درایور سه‌گانه تیتانیومی 11 میلی‌متری و چهار میکروفون با فناوری کاهش نویز AI ENCE بوده و همچنین صدای فراگیر استریو Dolby Atmos را در دستگاه‌های پشتیبانی‌شده ارائه می‌دهد. Buds Air 3S دارای چهار حالت صدای مختلف است: تقویت بیس، بیس واضح، تعادل طبیعی و صدای واضح.

Buds Air 3S درصورت استفاده با کیس شارژ تا 30 ساعت عمر باتری دارد. یک شارژ ساده 10 دقیقه‌ای نیز تا 5 ساعت عمر باتری را فراهم می‌کند. حالت تأخیر کم 69 میلی‌ثانیه، 4 میکروفون با کاهش نویز برپایه هوش مصنوعی برای تماس‌ها، اتصال دوگانه، جفت سریع، کنترل لمسی کامل، گواهی مقاومت در برابر آب IPX5 و پشتیبانی از برنامه Realme Link همگی برای این دستگاه درنظر گرفته شده‌اند.

ریلمی چندی پیش و در ماه آوریل Buds Air 3 را معرفی کرد و سپس در ماه جولای، از Buds Air 3 Neo رونمایی کرد. Buds Air 3S جدید نیز که به‌تازگی معرفی شده است، ازنظر مشخصات درست در میان دو مدل قبلی ذکرشده قرار می‌گیرد.

قیمت ریلمی Buds Air 3S معادل 2499 روپیه (31.5 دلار) است و از 14 سپتامبر در فروشگاه‌های Amazon و Realme.com به‌فروش می‌رسد.

نظر شما پیرامون ایربادز ریلمی Buds Air 3S چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی