حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی پوکو M5 مشخص شد: ۱۴ شهریور ۱۴۰۱

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | پوکو

خانواده Poco M در بازار ما هم فروش خوبی را تجربه کرده است. هر چند خاطره خوبی از پوکو M3 ثبت نشد اما با Poco M4 کمی اعتمادها به سری M پوکو بازگشت. اگر طرفدار خانواده اقتصادی برند اقتصادی شیائومی هستید، خبر خوبی برای شما داریم. تاریخ معرفی پوکو M5 مشخص شد و ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ موعد آشنایی با آن است.

تاریخ معرفی پوکو M5

پوکو روی چند میان‌رده جدید کار می‌کند تا به سبد محصولاتِ در حال گسترش خود اضافه کند. این شرکت به تازگی اعلام کرد که یک رویداد آنلاین برای ۱۴ شهریور ۱۴۰۱ و ساعت ۱۶:۳۰ به وقت تهران دارد.

در این رویداد ۲ گوشی اقتصادی با نام‌های Poco M5 و Poco M5s ارائه خواهند شد. در حقیقت این برند با افتخار نام آنها را در دعوت نامه نمایش داده و رمزوراز خاصی اینجا نیست. حتی تیزرهای مختلف به طراحی و تراشه هم اشاره دارند.

مدیاتک هلیو G99

مدیاتک هلیو G99

یکی از اینها به احتمال زیاد گوشی هوشمندی است که از پردازنده ۶ نانومتری مدیاتک Helio G99 استفاده می کند. ما حدس می‌زنیم که تراشه مذکور برای مدل Poco M5 باشد و تراشه مدل M5s شاید متفاوت در نظر گرفته شود.

همچنین شایعه شده است که صفحه نمایش LCD در اندازه 6.58 اینچی به رزلوشن FHD+ دارد که برای دستگاهی در این رده قیمتی خیلی بعید نیست. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 33 واتی نیز از دیگر مشخصات جذاب آن است.

اسکنر اثر انگشت روی قاب کناری دستگاه طراحی شده است. در بخش سخت افزار و در کنار تراشه هلیو جی ۹۹ مدیاتک، سه مدل  4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی، 4+128 گیگابایت و 6+128 گیگابایت هم وجود دارد.

انتظار می رود که اندروید 12 با رابط کاربری MIUI 13 در بخش نرم افزار پوکو M5 حضور داشته باشد. قیمت احتمالی این دستگاه حوالی ۱۸۸ دلار است.

از سوی دیگر، گفته می شود که M5s در سه رنگ خاکستری، آبی و سفید عرضه می شود و باید دقیقاً انتخاب های حافظه ذخیره سازی و رم مشابه برادر خود را داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر پوکو M5 و M5s هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)